Gå til innhold

Dhamree's E30 318is : ) S50B32, Mtech osv.


Dhamree
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal se om jeg får ordnet en update i dag, har btw fått godkjent søknad om motorbytte til s50b32 : )

Så bra! Hva gjorde utslaget? :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Takker deg for hjelpen handsome, du er virkelig handsome :).. Jeg ringte saksbehandleren min å diskuterte. Etter litt att i fram så sente jeg ham Hartge papira og la til SFOOR ansatte og sa at han skulle ringe di vist han var usikker. Dagen etterpå fikk jeg mail om at han beklaget på forrige svar jeg fikk og at det var sendt nytt svar på søknaden min.

Men nå er det jo mye jobb igjen enda med bilen. Bremser foran hva faen skal jeg velge der?

få bilen innom vekta den er oppgitt med orginalt osv. Noen som vet om di må ha noe papir på tårnavstivere, bremser osv. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ganske kul bil, likte det som er gjort med mtech2/m3 leppa :)

Men få på stell div justeringer her å der, fangeren blandt annet, husker jeg sleit med det selv å :P

Men har du fått godkjent søknad til å bygge s50b32 uten å oppgi hva deler du skal bruke!? hahah omg.. jeg sleit i halvannet år å godkjenne min, forskjell på biltilsyn til biltynsyn må jeg si :P

Men Ang godkjenning til S50, Jeg brukte e30 m3 understell med e36m3 skiver å calipre foran.

jeg måtte bare dokumentere at bremsene TUV er godkjente/eller org bmw, siden jeg brukte e36. så da måtte jeg bare oppgi org delenr.

Hvis du ikke har tenkt å gjøre det så "dyrt" som å bytte til m3 understell osv så ville jeg vel kikka her, siden Hartge H35-24 bilen har vel 300mm bremser står det i papiret dens? Så da må du ha 300 eller mer, og er vel foran de går mest etter. de brydde seg ikke så mye om bak på min hvertfall.

http://www.300mm.de/312294mm/312294mm.html

Måtte også dokumentere at stabstag under bilen var like tykke eller tykkere enn de hartge H35-24 har. Men tårnavstivern i motorrom og i bagasjerom sa de ikkeno på :) Ang bakpotte ville jeg valgt Ferrita, søk på "Stale30" å se på blå e30n der om du vil, jeg hadde ferrita, ganske så god lyd ville jeg sagt :)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Flott bil.

Kunne gjerne tenkt meg å tatt en tur over eidet og kikket en dag det passer for deg.

Jeg har nylig kjøpt meg E30 og skal til å restaurere den opp før jeg søker om godkjenning til S50b30.

Gratulerer med godkjent søknad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...