andre-bmw Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Skrevet Mars 30, 2013 Malt ferdig under ikveld, skikkelig slit, men er verdt det ;D Gleder meg til å montere koblinger på denne plata ;P
andre-bmw Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Fått ganske mye igjen på skatten, så nå skal det bygges ;D Gleder meg sykt
MKvelstad Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Dette kan bli rått! Hva brukte du under bilen og i motorrommet egentlig?
andre-bmw Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Dette kan bli rått! Hva brukte du under bilen og i motorrommet egentlig? Grå bengalakk fra coop obs bygg e30_joakim reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 tøft prosjekt! Minner meg litt om prosjektet mitt Skal følge med videre, ser bra ut detta!
andre-bmw Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 tøft prosjekt! Minner meg litt om prosjektet mitt Skal følge med videre, ser bra ut detta! Kult da, så bra, bare å følge med det
andre-bmw Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 Vært å forsterket karosseriet (Begynner smått) Gadd ikke å kjøpe forsterkninger så jeg lagde dem selv Og montert hovedbøyla på velteburet. Og tatt siste strøk under bilen.
andre-bmw Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 Det har vært litt stille på grunn av økonomiske grunner. Men prøver å komme sterkere tilbake. Bare tatt på forhjula og satt ned på bakken, og pusset litt inni biler før jeg skal fikse på buret. Så prøve å begynne med bakstillinga sånn at jeg kan trille den ut og lakkere resten av bilen Skal få en m50b25 neste mnd, så skal jeg bygge den om til turbo motor. Sveise de bakerste festene til bakstillingen Og driver å pusser og gjøre klar til maling under bilen bak
andre-bmw Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Pusser og lakkerer subframen og montert på GS-performance traversforinger
andre-bmw Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Dette så bra ut! Følger med Tusen takk, setter jeg pris på
andre-bmw Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Snart klar til å male resten av bilen under
andre-bmw Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Søkte på bmw e36 wisefab på google og så at bmw'n min kom Var bare litt gøy å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå