Gooner Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 ung kar frå Måndalen i Rauma, .Drømmen e no selfølgeli å få en decent e30 men fer se hvor langt jeg kommer Biln ble kjøpt fra matsrh her på forumet.biln har rullet 245...Den har mye rust.Planen er Rieger infinity leppe ( Kjøpt )M-tech 1 sideskjørt ( kjøpt )Hekkskjørt i som ikke bygger for mye. (mangler)send Pm om du har noe av interresse.Motor: blir m20b25 med grenrør, chip, kvasskam og muligens 2,7 liter ombygging Send PM hvis du har noe av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Bilder av bilen:Også forskjermene er fra koed... de skal byttes i orginale.Ellers er det en frisk 2.5 liter, orginalt automat men det er satt inn en 323 kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 er bare hjemme i helgene , så det går ikke serlig fort unna her er vertfall bilder av rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 denne skal inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Tomt for adapter på biltema så lagde ett på arbeid... Ellers vurdere jeg å chippe bilen til våren. tanker rundt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Chip= underverker på 325:) Syns iallefall i.. Trimchip.com(eller va det no?) sin funka bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Mener du helt ærlig at du merker forskjell på bil med og uten chip?? Det eneste som skjer er vel at du flytter effektkurven litt, og turtallssperre på 7200 i stedet for 6500 ? Den jeg har nå har rullet 121.000km, og er chippet.. Synes ikke den er nevneverdig sprekere enn noen andre jeg har hatt.. Har man f.eks chip sammen med grenrør og effektanlegg, så kan det monne på litt.. Men å tro at en chip gjør underverker stemmer ikke i mitt hode på en sugis med 170hk orginalt. Ser det er en del jobb på bilen! Morsomt at du ser deg mål på å fikse den! Om det er uorginal steinplate du mener i fronten, så passer IS-leppa på den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Takk fer svar ja... det er forksjell på chippene å hva den gjør? , har lest at d blir rundt 10 hk mer... arti med høyere turtallsperre da, likavell om d ikkje ska oppnås for ofte heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Skulle overhodet ikkje fram til att den blir noen racerbil! Men den fra trimchip.com fjerner også noen idiotiske funksjoner som er originalt, f.eks det som gjør att den "henger igjen" på turtall ved giring på litt turtall osv.. Pluss att den får gjerne en finere kurve.. Ergo så gjør den underverker i mine øyne:) Men selfølgelig blir det bedre viss du monterer skikkelig eksos og trimkam osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Små mirakler er også mirakler vet du;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 viste fra jeg kjøpte den av at den lak olje fra ett eller annet sted, fikk den hjemm på bukk og merket at lak både fremme ved motor og bakover til og MED girkassen... de drypper faktisk når motoren er varm... forrige eier skal vist ha byttet simring på kassa det ser ikke ut til å ha fungert... olje er kastett rundt om onder bilen helt til diffen omtrendt. bestemte meg for å bytte bunnpannepakning i helga... så søkte på google for tips... å fant ut at de var vanlig å ta ut motoren eller ta ned styresnekka under en slik oprasjon men følte jeg ikke hadde kunskap nokk til å ta ut motoren og det ser komplisert ut den styresnekka., men fant en link om en metode der man bare løsnett motorfestene og jekket opp motoren akkurat nok til å få løs bunnpannen. Denne metoden gikk jeg for. http://www.rtsauto.com/e30-bmw-oil-pan- ... placement/ Det angrer jeg på nå, noe så trangt å pirkete arbeid! nå he no ikkje prøvd de andre metodene men dette anbefales ikke. meget vanskelig og trangt å treffe hullet der drivakslingen til oljepumpa skal inn høyere oppi motorblokka,mens den er oppi bunnpanna med liten klaring å gjøre det på og minimal sikt når man ska montere igjen... Men overasket meg selv og klarte det, brukte vel en halv dag rent og pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 sveise,sveise,sveise.Burde kansje bare kjøpt begge to nye innerskjermer men fant ikke ut at d gikk ann å kjøpe før jeg var halveis i prosessen! men nå er det i allefall adskilt hjulkasse fra bagasjeromm hehehe. motoren har fått se tårnstag og sportsluftfilter Nå står bakplaten igjenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Læi av rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå