wirrumen Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Hei. Jeg har en 2006 Bmw E91 320d, fjernstyrte sentrallåsen sluttet å fungere, jeg har koblet bilen opp med diagnosetesteren for å se om bilen mottar signalene fra nøkkelen, men det gjør den ikke! Så jeg lurer litt på å bytte antenne forsterkeren som sitter i bakluken, ser at dette er et kjent problem? Men hvor er det billigst å få tak i denne? Bilia skulle ha 3000,-
quandt1960 Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Forsterkeren? Mener du modulen for den koster 3000 spenn. Antenne koster vel en 300 spenn. Vet du helt sikkert det er den da? Kan det kanskje være selve nøkkelen?
OLEZZ Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Sjekk gs bildeler evt. Dette er et kjent problem. Alternativet er å ta den opp for å tørke den dersom den er fuktig.
wirrumen Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Forsterkeren? Mener du modulen for den koster 3000 spenn. Antenne koster vel en 300 spenn.Vet du helt sikkert det er den da? Kan det kanskje være selve nøkkelen? Mener vel modulen ja, som ligger under "spoileren" på bagasjeluken, jeg har sjekket nøkklen, også kjøpt ny nøkkel. Målte at det kom strøm til denne modulen, så regner med det er den? Lest litt om det å virker som det er et kjent problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå