Espenss94 Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Jeg merker at frostvæska på bilen min går unna, men jeg ser ingen lekkasje før jeg starter bilen om morgenen. I tillegg så ser det ut som om radiatorhjulet som sitter på motoren er løst er ikke sikker på om den går til vannpumpa, men den går hvertfall skeivt slik at det høres ut som ei snekke. Når jeg kom på skolen igjen så begynte det og ryke fra motorrommet! Jeg såg at alt var vått nedi der og jeg vil tippe det var frostvæska, men noen som har noe tips om hva som kan være feil? evt hvor mye deler koster?
Espen02E30 Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Nå vet ikke jeg hva du mener med radiatorhjul men tipper vannpumpen din har takket for seg. Foreslår at du hører med et verksted hva de vil ta for å bytte da jeg tror du kan møte på noen utfordringer om du skal bytte denne selv
Espenss94 Skrevet November 15, 2012 Forfatter Skrevet November 15, 2012 ok tusen takk for kjapt svar noen som veit hvor trygt det er og kjøre uten i ca 1km maks `?
quatro84 Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 1 km skal gå fint så lenge den ikke blir varm. Følg med på temp måleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå