RemiA Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 Usikker. Skal jo til Kr-sund en tur også vel?
Kimmey Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Da blir det henting i morgen!! Så gøy! må ta masse bilder hvis du får tid da
RemiA Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Skrevet Januar 23, 2013 Skal gjøre det om jeg rekker det før det blir mørkt! Gleder meg som en liten unge nå
RemiA Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 Gårsdagens økt som resulterte i CCFL:
RemiA Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 Og dagens økt som resulterte i henting av nylakkert bil Tok noen bilder under montering. Ja, bilen er skitten.. Har ikke tilgang på vaskehall atm, og å vaske bil utendørs i 12 kalde er risikosport Uansett, er kjempefornøyd med finishen, kunne nesten ikke vært bedre. Oppdal Billakk anbefales! Gleder meg til å få skilt på doningen nå! EU-kontroll forhåpentligvis over helga JonasD.... Hallois! Ready to go home Litt redigert Har enda ikke fått på sideskjørtene. De skal poleres først.
RemiA Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 Da var grøftelys bestillt! Blir nok 4300k xenon i de etterhvert
Kimmey Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Herregud så flott! ser skikkelig bra ut, og så fort det har gått også Liker faktisk de felgene også veldig godt, så nå er det vel bare litt smådill, så blir den helrå!
RemiA Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 Takker! Jeg synes også at felgene kler bilen godt! Litt småtteri igjen ja som du sier, må vente på lønning nå
RemiA Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Joda! Da var bilen satt utenfor verksted, og da jeg kom tilbake så hadde den fått denne :
Ellingsen B. Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 det var jo en skikkelig trøkk også da.. kjedelig når sånt skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå