bmwmann24 Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Kjøpte bilen som prosjekt for ca 2 år siden. Var vannlekkasje og div tull med den, trodde det sku bli et enkelt prosjekt.. Ting gikk ikke helt etter planen med det opplægget her.! Sprukket topp, traversfester knekt.... osv Gjort med bilen i mitt eie: -Chrome ringer i dashbord -Nye skinn belger rundt håndbrekk og gir - Montert e36 topp (brukt) -Vannpumpe, Termostat, Toppakning, girtraversfester, eksospakninger osv -Borret og gjenget nytt til travers. -koffert/panserlås -servorør, servoolje, bremseveske. -Olje/filter/plugger -Bensinfilter (ikke orka å knø meg under, men har den. -Fester til Radiator, så kommer det snart NY radiator -Slanger her og der -Front revet ned og satt opp igjen grunnet at motor ble revet ut i garasjen -Badet motoren i PROLONG. Motoren høres meget meget fin ut (mens den gikk i alle fall) -Annen bensinpumpe med trykksregulator på topp (ser det utsom i hvertfall) -NY veivføler ORG. -Ny eksosføler (ikke montert enda) -Kjørte bilen hjem ca 20 min, stoppet 2 ganger i oppoverbakke (!) Bytta pumpe og bensin kommer fram, men starter ikke nå. Rart Bilen ser bra ut og hadde fint drag. Vært brukt av familiefolk og har ikke vært røket i. Planer: - Få den til å funke igjen, så registrere.! -Bytte ut førerstol, evt skaffe skinn/sportsinteriør. -mtech 2 ratt -Har m3 grenrør som frister veeeldig å få modda nedi. sammt annen sluttpotte og midtre eksos -Chip, k/n (mulig jeg bruker original luftfilterboks -M countur felger 10" 265 bak 8.5" 235 foran 17" -senk mulig 60/40.. man er jo ikke mer voksen så -dørlister og emblemer AV evt kjøpe nye å lakke. -Turbo? Legg merke til e28 til kompis og! Denne er nesten rustfri og må ansees som bra. Utenom panseret " I HATE MYSELF AND WANT TO KILL MYSELF Mustangll prosjektet vises og fram Bilen står i steinberget (altaskifer utafor Alta) Kommer mange flere og bedre bilder!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå