Velfjord93 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Under sveising og etter selve sveisingen.
Velfjord93 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Plast dekslene under kanalen tok jeg av, da dette er en fyfy... Mye dritt og lort som samler seg der og ligger og godgjør seg over tid. Dette ble fjernet og klipshullene er nedslipet, epoxy behandlet og primet med grunning og klar til tektyl behandling. Bilder --> Fant ut at jeg ikke tok bilde av grunningen og etter dette. har enda ikke tektyl smurt den, så kommer flere bilder før dette.
Velfjord93 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 blir nok bra dette. men hvorfor bytter du ikke skjermene bare? rart det med hardy på tds. jeg og måtte bytte den, og jeg hørte at den røk igjen rett etter at jeg solgte bilen. er disse underdimensjonerte tru? passe det fra en større modell? min var chippet, kan ha noe med saken å gjør. Var bare en skerm. er billigere og bare pusse ned og finsparkle litt, så skyggelaker skjermen. ble bra det
Velfjord93 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 åja! du så va nere på verste her igår? jepsi pepsi
Tzunami Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Får vel følge med her! så ut som det var litt å gjøre på den lista di? men blir vel bil av den igjen snart vil jeg tro
Velfjord93 Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Etter 6 timer lakkering i går er jeg nesten iboks! blir bakluka og kanalene idag etterfulgt av tectyl behandling ikveld Bildene kommer etter jeg har fått tak i kabel. Masse "godsaker" ivente
Velfjord93 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 bilen er nå herved ferdig lakkert. har steg for steg bilder, så kommer når jeg får fikset den J**** kabelen : ) foreløbig veldig fornøyd. mangler bare lykta og div dilldall nå så skal dette blir bra. EU kontroll på tirsdag. har vært fin julepresang dette dersom alt går i boks! : )
Velfjord93 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Noe bilder fra lakkeringen. Høyre Bak. Beklager dårlig bilde.
Dirty Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Du må slutte å ta bilde med en kalkulator, sånn at vi kan se hva du holder på med
hermanoo90 Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Du må slutte å ta bilde med en kalkulator, sånn at vi kan se hva du holder på med +1
Velfjord93 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Ble også Full rubbing/lakkrens av bilen og deretter polering! Her er noen bilder-> (er altså den gamle frontfangeren, da den nye spares til våren/sommeren. og midlertidige lykter og gammel grillen) ->> Bildene var fryktelig.. trur jeg skal spandere på meg speilrefleks til jul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå