Kristiansan'årn Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 Alt av interesse bare du har bilde, pris og stand av de. Ikke delskinn. recaro og eller alcantara er et pluss, det samme er dørtrekk Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Mtech95 Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 vurdere å selg mitt, har m5 delskinn interiør, slitt førerstol og mangler midtkonsoll bake. er med dørtrekk framme Du vet hvordan bil gi et bud, selges til en grei pris da evt hvis du er int
Kristiansan'årn Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Sorry ikke interisert i delskinn Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
pitbullblondie Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Lyse grå manuelle sportsskinn interessant? Spør før jeg tar jobben m å ta bilder, da bilen står til rep nå. Har komplett interiør til touring, men ønsker å bytte ut da jeg trenger el-stoler selv.
Kristiansan'årn Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Lyse grå manuelle sportsskinn interessant? Spør før jeg tar jobben m å ta bilder, da bilen står til rep nå. Har komplett interiør til touring, men ønsker å bytte ut da jeg trenger el-stoler selv. skal sitte i sedan, du kan vel finne "fargen" på internett? sports skinn? edit: så at du skrev sportsskinn* ^^'
pitbullblondie Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Har baksete i samme farge fra 540 sedan, delt rygg. Bilder kommer i morgen
pitbullblondie Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Bilder av sportsseter E34, (de er MØKKETE på bildene, sorry, men bilen står i et verksted og setene vil bli skikkelig rengjort og smurt før evnt demontering og salg). Fargen heter Silberhell:
Kristiansan'årn Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 Opp Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå