kapiox Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 s54 + turbo + datasprut = Plug and play niggah!
Saue Racing Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 s54 + turbo + datasprut = Plug and play niggah! Masse penger på hånd du jah
Bjornhbjelland Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 fin farge på bilen, men må si at jeg syntes de første felgene var fetere, selv om de skulle vært 17" Ja, Remotec felgene har grom kant og stil. Enig at dei skulle ver 17". Men nå er dem 9x16 og følgte med bilen, så skal ikkje klage! Dem blir satt på når eg har fått fingen ut å lagt om til piggdekk. Disse felgene som står på nå er forferdelige og skamkjørt med fi##e dårlige nannkang piggfri dekk! Fysh Har forøvrig et par bilde eg skal slenge ut snart av alle felgene som følgte med! s54 + turbo + datasprut = Plug and play niggah! Idiot... Langt i fra plug and play så du får da!
Bjornhbjelland Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Da er det tatt litt EU feiler og generell skifting av ting! Hadde god økt på lørdag, natt til søndag. begynte kl.23 og bilen var på veien igjen kl.08. Bytta alt av styringstag, hjelpesnekke, styresnekke, kyllingbein, moet opp bremser som hang! Bilen er blitt ny! Tight og fin på veien. Selv om det skal ikkje så mykje til med tanke på den to meter lange slakken i forrige styresnekke! Nå gjenstår bare noke bensinrør, handbrekk wire, øvre bakre travers foringer og litt små knask så er bilen godkjent til 2015! Forøvrig er det blitt montert Xenon i nærlys og selfølgelig klarte eg å runde justeringskruen opp og ned. Så no blir det ny/brukte lykter! Remotec felgene fått seg splitter nye Nokian Normann 2 piggdekk, strålande fornøyd. 205-45-16 på 8" og 9" med ein aldri så liten ballong strekk på 9" felgene bak! Litt stilig! Bilder kommer! Litt bilder! Gammelt møkk Freshe nye deler
Vegardb17 Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Hvorfor hadde du ikke i polyforinger når du først plukket de i fillebiter?
Bjornhbjelland Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Kjøpte komplett kit for fram og bakstilling for ein ganske grei penge og dette er tusen ganger bedre enn det som stod på bilen fra før. Var veldig slitt masse av det. Orket ikkje styre på med polyforinger ekstra utenom, så ble det plug and play! Pen den E34en din forresten!
Vegardb17 Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 takk for det Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Vegardb17 Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Få på flere bilder av felgene på første bildet!
Bjornhbjelland Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 Tok et par mørke bilder av en skitten bil og felger nå. Får ta noken bedre når det er lyst og bilen er så shiny så den går! Må snart sette i gang å pusse vekk litt rust og to komponents grunning! Bilder av Der Stüken Meister i vinterhøyde! Remotec A 8" foran og 9" bak å 205-45-16.
Bjornhbjelland Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Ny motor? Med mindre du har kjøpt ein til meg eller da har begynt å regna motora, så er da desverre dårlig me da endo! Har kje funne noke som friste og ikkje er innen 20mil. Orker ikkje kjøra 120 mil tur/retur for ein motor.
Saue Racing Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 kan kjøre eg:D bydde 2500 på den så du va inne å spurte etter pris på
Saue Racing Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Hold meg oppdatert;) hadde bydd 4500 me frakt:P
Bjornhbjelland Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 For fuck sake, får deg facebook!
Saue Racing Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 me like it in her:D tid for seng! jobb imåro:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå