JIMVP Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 dette er en 323i 86 mod. får normal arbeidstemp når den står på tomgang men når jeg kjører så blir den ikke høyere enn en kvart på måleren. bytta termostaten i sommer så den er det ikke.
Odd-M Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Viskosekoblinga? Hvis det er tungt å holde igjen vifta på kald motor bør du bytte den. Skal være mulig å stoppe den med en avis eller lignende.
Morty999 Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 bytt den igjen... viskosekoblinga har INGEN ting med dette å gjøre.
JIMVP Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 så dere mener det kan være en produksjonsfeil i termostaten?
Morty999 Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 siden den blir normal på tomgang, så er det termostaten som er dårlig da den åpner for tidlig. tar det lang tid før den blir varm da ? eller "varm"
JIMVP Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 siden den blir normal på tomgang, så er det termostaten som er dårlig da den åpner for tidlig. tar det lang tid før den blir varm da ? eller "varm" aha tar egentlig ikke så lang tid nei. men kan prøve å bytte den 1 gang til
a100abt Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Grunnleggende, men likefullt, er det tilstrekkelig med kjølevæske? Blir det kaldere i varmeapparatet når nåla går nedover? Ellers er tanken om defekt evt.feilmontert termostat nærliggende ja... mvh Frode Neergård. sendt fra min HTC Sensation XE via tapatalk 2
JIMVP Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Grunnleggende, men likefullt, er det tilstrekkelig med kjølevæske? Blir det kaldere i varmeapparatet når nåla går nedover?Ellers er tanken om defekt evt.feilmontert termostat nærliggende ja... mvh Frode Neergård. sendt fra min HTC Sensation XE via tapatalk 2 kjøleveske er det. det blir kaldere luft ja. feilmontert? den passer da bare en vei
a100abt Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Grunnleggende, men likefullt, er det tilstrekkelig med kjølevæske? Blir det kaldere i varmeapparatet når nåla går nedover?Ellers er tanken om defekt evt.feilmontert termostat nærliggende ja... mvh Frode Neergård. sendt fra min HTC Sensation XE via tapatalk 2 kjøleveske er det. det blir kaldere luft ja. feilmontert? den passer da bare en vei Utrolig hva som går an å montere feil ja... mvh Frode Neergård. sendt fra min HTC Sensation XE via tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå