Stene89 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Hei! Jeg ser meg rundt etter en liten skruplass om dagen. Har titta litt på Finn.no, men der er det som regel store m2 å høy sum. Beregnet til Næringsvirksomhet og ikke hobby basert bilskruing.. Kunne tenkt meg noe ikke fullt så romslig kan man si, så trenger ikke klemme over 80kvm. Forrige sted jeg holdt på var i en låve, så jeg er ikke kravstor... så lenge det er strøm å lys på plass! OM det skulle dukke opp noe, så send meg gjerne en sms eller tilbakemelding her på forumet! 47667816 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dclemme Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Moss/Sarpsborg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Samma pokker, så lenge det er i Østfold egentlig. men ja, helst mellom moss og sarpsborg. ( rakkestad osv er kurant det å. har du noe på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dclemme Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Dessverre, er nok litt lenger nord.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå