The Marlboro Man Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Som topic sier, noen som har kjennskap til denne forhandleren? De har en 2001 BMW 320dT M tilsalgs for 89 000 som jeg planlegger å hente, så ville jeg høste noen erfaringer. http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=38377587 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Kjenner de godt. Har også handlet med de. Seriøse selgere som jeg kan gå god for. Du kommer ikke til å bli lurt av de i alle fall. Skulle du mot formodning være noe usikker så snakk med Roger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Kjenner til de ja, ingen problem å handle med de. Min far handlet en -08 530dat for et par år siden. De har drevet noen år for å si det sånn. Har anbefalt de tidligere på bimmers også til en som handlet derfra. Som det sies over her Roger er mannen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 tusen takk for meget ålreite tilbakemeldinger! henter den BMWen til uka er planen, ser ut som mye bil for en grei penge, endel bra utstyr som betyr noe for meg, M-pakke innvendig,xenon og litt småsnax. Jeg har jo bestemt meg da, men hva mener folket om den sleden? Skal jo verken ha "drive-by" slede eller ransbil da, skal ha en sparebørse på hjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå