Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte motor fra en 5 serie til en anen. begge er 88 mod, men den ene er automat og den andre er manuel. den fra manuel skal inn i den med automat (kun motor bytte), og lurer på om di går overens. den motorn som skal i automatn er større en den originale som står i. er det noen som vet om det blir ett problem i og med at det er fra manuel til automat?

Skrevet

må bare "renskrive" spm ditt. bil 1 m20b25 manuell og bil 2 m20b20 automat?

og du vil ha 2.5l i automaten? tror ikke de passer over ens, men hadde jeg vært deg hadde jeg ha villet bygd om automaten din til manuell, med 2.5, du vil tjene på det ;)

Skrevet

Hvorfor skulle di ikke passe overens? tror ikke han lurte på meningen din ;) Det går overens.. Er vel ikke noe forskjell på motorledningsnettet på m20 med automat heller tror jeg. men hvis det er det så bare bytter du det også :)

Skrevet
Hvorfor skulle di ikke passe overens? tror ikke han lurte på meningen din ;) Det går overens.. Er vel ikke noe forskjell på motorledningsnettet på m20 med automat heller tror jeg. men hvis det er det så bare bytter du det også :)

Tenkte mer på at automat girkassen kansje IKKE passet, til 2.5l og at den kansje er underdimensjonert. legg merke til "kansje" jeg er ikke mekaniker, har dog heller ikke skrudd på en 88 mod e34, sier bare det er lettere å bytte girkassen og motor + muligens aksling og diff, da disse kommer sammen ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Men kabeln te jærnan e itje dæ samme. så då må eg vell bytt ledningsnætte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...