fillyg Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Noen som vet hvordan det er å få godkjent en m52b20 i en 98 mod e46 316 (m43tub19)? Koster det tusenvis i avgifter? Må jeg bytte bremser eller noe annet? Noen som har gjort noe lignende før, eller har noen anelse om hva det vil koste?
rublings Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Hvis bilen har vært registrert i Norge i mer enn 10 år, så er den fritatt for avgifter. Derfor kan det være greit å sjekke om bilen er importert. Det tekniske overlater jeg til noen som er kvalifisert
vegard89 Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Om jeg ikke husker helt feil så får du ikke godkjent fra 316 eller 318 og over til 320/325 feks. Pga at bilen har en anen egenvekt mellom 4 og 6 syl motor
evi Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Det lar seg gjøre, men bilen må muligens lettes i front. 6 sylinderede motorer er såpass mye tyngere at det kan hende man ikke får det godkjent. Men det er like enkelt å godkjenne 2 liter, som 2.8 liter, samt like mye jobb, så hvorfor ikke sikte litt høyere?
vegard89 Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Godt mulig jeg tar feil.. bare mener å huske at jeg har lest dette et sted.
evi Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Sikkert billigere med ny bil, men om man virkelig vil lar det seg nok gjøre. Glassfiber panser, skjermer, osv.
fillyg Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Noen som vet sånn ca. hvor mye tyngre 2 literen er? eller hva egenvekten på en e46 320 er? takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå