Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
blir gjort skikkelig ser det ut som :D

ja prøver så got jeg kan men blir ett sånt "budsjett" bygge for og få bilen fort ferdig i år, men neste vinter blir det full shining fra fanger til fanger, planen er da GTR widebody kit og glassfiber/ carbon over hele bilen og litt mere klem i motor;)

• 2 weeks later...
Skrevet

da har en fått coilovere fra BCracing.no fikk en knalldeal der, anbefales!!

og KDfi sprutet er på vei fra mine gode venner på Kimmitsport, så skjer ting her, mottorm ble pusset helt ned til stålet og sparklet opp, og lakkert opp i hvitt nå, (ikke showfinnish!)

kommer bilder fra dette!

Skrevet
da har jeg kjøpt meg en E36 coupe med understell,drivverk, og bremser i fra M3, har også en engelsk original m3 som er rustfri som skal bygges på, men blir og bygge e36 i første omgang og så bygge m3 ettehvert.

Blokk : M50b25 borret planet m52b28 veiv, HPO motorsport Råder, supertech stempler arp studs

topp : Standard ventiler, fullradie seter, standard fjærer lett portet i eksos, dobble innsugkammer, M3 kjedetsrammer

grenrør i fra OBX, KSR 44mm WG, turbo blir vel fra precision, 6266 eller 6466.

originalt innsug foreløpig, custom plenum er under konstruksjon, med pierburg magnesium 76mm spjeld fra porsche/RUF, 50mm fullradie tratter

blir og kjøre vipec v44, msd coiler, rochester 1260cc dyser, 2stk 044 pumper.

ønsket effekt i motor 650+

m3 kasse. tilton 3 plate clutch 1200nm

super angle kit fra SLR fra US and A (samme kit som chelsea denofa hadde i e36)

bremser er fra m3, calipere forran fra e46, polyflex foringer i for og bakstilling

m3 understell og diff., blir enten BC racing eller XYZ coilovere.

m3 fangere forran og bak, Chelsea denofa skjermbreddere.

carbon panser og bakluke (CSL)

• 2 weeks later...
Skrevet

motoren er nå starte med original hjerne og etanol chip sviver og går fint!

venter på sprut i posten så nærmer seg bremsing sakte men sikkert!:) kommer bilder og oppstart film!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...