Rulvan Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Hallo folkens. jeg har lykte justering men den virker ikke,jeg har heller ikke peil på åssen dette skal virke. alt av slanger sitter der det skal, noen som kan fortelle meg litt om åssen dette skal fungere?? tenker da på mekanismen,er det strøm/luft?? å så var det speila mine. når jeg kjøpte bilen så var bryteren i døra knekt,denne har jeg nå bytta ut å jeg skifta sikring da denne var gåen, men det er forsatt helt stillt. er det ett rele en plass som kansje er gåent?? jeg spør her så kansje jeg får fortere svar enn vis jeg skal begynne å leite på egen hånd. MVH Ronny
SpiXi Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 er det elektrisk eller vakumstyrt =? prøv og mål med multimeter. så finner du ut hvor det er strøm og ikke
Rulvan Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 er det elektrisk eller vakumstyrt =?prøv og mål med multimeter. så finner du ut hvor det er strøm og ikke Hey kan nok se ut som det er vakumstyrt da slangene er gjennomsiktige. skal få sjekka det med strøm ja,skal gå på det i morgen. er bare disse tinga som står igjen nå så virker allt på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå