DanielEriksen Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Hallais, forum! E ute etter å få kjøpt nye dørpanel tel min lille E36 Sedan. Det treng ikkje å være i skinn, men har nån kriteria: Sedan Må være sort/mørk God stand (ikkje nokka tull om at ramma tel dørhåndtaket faller av.) Helst SKINN/DELSKIN, men er interessert i det meste. Skal kunne fraktes Ikkje blodpris. Om nån av dokker her på bimmers har eller veit av, skrik ut! Send bilda om dokker har. E interessert i det meste.
bmwmann24 Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Hei! Har sorte 1997 mod e36 dørpaneler til 4 dør! Mangler visst noen skruer og en sveiv(!?) virker hele og relativt pene. Skal ta bilde å legge ut til deg, når jeg drar til hallen, har sorte stoffstoler og! Du legger selvsagt ut bud når du ser, men tenker på ca 600,- for alle 4 paneler.
bmwmann24 Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Dårlige bilder av interiør, men gamle bilen min har 100% samme interiør som denne! Det vet jeg da familien kjøpte 2stk av disse i 97, den ene ble delebil for at denne sku bli kjørbar. viewtopic.php?f=39&t=142648'> viewtopic.php?f=39&t=142648
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå