Gå til innhold

Kjøpe BMW E38, men hvem av de to??

Per m
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

grå er jo en kjedelig farge. samt den er ikke lakkert helt ned.

faller ikke i min smak.

kan jo alltids lakkes helt ned! ;)

grå er jo ikke så spennende, men er bedre med en bil som er orginal og godt holdt. Nyere modeller er også forbedret fra de tidligere går jeg ut ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå er ikke værre enn sort eller hvit synes jeg. Lakkerer du bilen helt ned så blir det bra :wink:

Men på en annen side så liker jeg denne bilen i sin originale stand :)

Driver å ser etter F10 på finn.no om dagene. Ikke det at jeg har tenkt å kjøpe meg en med det første, men en dag blir det sikkert. Men det som jeg stusser på, er fargeutvalget på disse bilene. Jeg finner de kun i en eller annen sortfarge, grå eller hvit. Samme gjelder på mobile.de :-k

Ingen som tør å velge farger når de kjøper nybil lengre?

Uansett sa er grå en mere bekymringsfri farge etter min mening. Riper og sånn vises ikke like godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå er ikke værre enn sort eller hvit synes jeg. Lakkerer du bilen helt ned så blir det bra :wink:

Men på en annen side så liker jeg denne bilen i sin originale stand :)

Driver å ser etter F10 på finn.no om dagene. Ikke det at jeg har tenkt å kjøpe meg en med det første, men en dag blir det sikkert. Men det som jeg stusser på, er fargeutvalget på disse bilene. Jeg finner de kun i en eller annen sortfarge, grå eller hvit. Samme gjelder på mobile.de :-k

Ingen som tør å velge farger når de kjøper nybil lengre?

Uansett sa er grå en mere bekymringsfri farge etter min mening. Riper og sånn vises ikke like godt.

Grå er en helt kurrant farge. Lettere og vaske og holde ren som du sier. Har hatt en del med svarte biler og gjøre, og de trenger mye mer stell for at de skal se bra ut! bare små riper syns veldig godt... men svart ser veldig bra ut når det er rent! :) Er ikke noe problem det med lakkering, liker originale biler jeg også.. men skal vurdere det. Regner med at det vil se bedre ut!

Bilene som kom senere (fra2000-2001) var vel lakket helt ned? Korriger meg om dette er feil! :)

Rart at du bare finner biler med de fargene da.. kanskje BMW ikke tilbyr de i noen andre farger.. hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det finnes vel andre farger å velge mellom :P . Det er vel kundene som vil sist velger. Noen tenker vel en del på når de skal selge bilen igjen og velger farge utifra det.

Jeg synes liksom linjene på en bil forsvinner når den er svart eller hvit. Grå og litt mellom-mørke/lyse farger får linjene bedre frem.

2000-2001mod som er lakkert helt ned ja :)

TitanSilverMetallic354.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke gå for en 740i er ikke så mye dyrere lenger for et bra eksemplar, og di jeg så på før jeg kjøpte en selv i september så ut som de var bedre vedlikeholdt og generelt bedre tatt vare på en bilene med mindre motorer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det finnes vel andre farger å velge mellom :P . Det er vel kundene som vil sist velger. Noen tenker vel en del på når de skal selge bilen igjen og velger farge utifra det.

Jeg synes liksom linjene på en bil forsvinner når den er svart eller hvit. Grå og litt mellom-mørke/lyse farger får linjene bedre frem.

2000-2001mod som er lakkert helt ned ja :)

[ Bilde ]

Ja, den var jo fin! :) Bare lurer.. vet du hvor mange tommer det er på felgene til den e38 du la til over? 18 el 19 tom tenker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke gå for en 740i er ikke så mye dyrere lenger for et bra eksemplar, og di jeg så på før jeg kjøpte en selv i september så ut som de var bedre vedlikeholdt og generelt bedre tatt vare på en bilene med mindre motorer....

Skjønner det hva du mener.. men akkurat nå blir det for dyrt da jeg har et budsjett og holde meg til. en 740i i god stand og er vel ikke lett og få rundt 90.000 k? Noen linker fra finn eller autodb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen linker nå, men den jeg kjøpte har aldri vært kjørt på vinter så rust er fraværende, alle kviteringer og meget god service historikk helt fra bilen forlot fabrikken, 3 eiere alle entusiaster....

Noen ganger dukker det bare opp slike biler som er over gjennomsnittet bra :-)

Betalte 105 000,- og den hadde gått 204 000km da jeg kjøpte den!

Men på slike biler blir også forsikringen dyrere så det er også noe man må tenke på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, bruk tiden hvis du ikke er i nød på kjøretøy. Jeg er storfornøyd med 740. "Internetdude" på forumet byttet til seg 740 rett etter han kjøpte 728 :wink:

Tålmodighet er viktig! Har sett meg rundt en stund, men skal selge bilen jeg har nå først. Står da uten bil så må nok ha meg noe fortløpende ;)

Er ikke så veldig keen på v8'er, men sikkert en bedre opplevelse å kjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...