Per m Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 en 728 går ikke så dårlig, du klarer deg lenge med en slikhva bil har du nå? Det jeg tenker også! Honda Cr-v 2010, diesel med automat
D.Toft Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 728 går bedre jeg er meget fornøyd med 2.8 motoren. den er den mest drifts sikre samt "beste" automat kasse, ifølge autopower siden, http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E38/
Per m Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 728 går bedre jeg er meget fornøyd med 2.8 motoren. den er den mest drifts sikre samt "beste" automat kasse, ifølge autopower siden, http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E38/ Nice! Tror jeg kommer til å bli fornøyd! Hatt noen problemer med din 728?
D.Toft Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 ikke motormessik. svakheten er vel veivhus ventilasjonen. ellers kun understellsdeler som blir byttet ut nå. går som en drøm, girer pent. skal på oljeflushing av kassen til sommeren, da den er litt treg i giringen på kald olje
Per m Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 ikke motormessik.svakheten er vel veivhus ventilasjonen. ellers kun understellsdeler som blir byttet ut nå. går som en drøm, girer pent. skal på oljeflushing av kassen til sommeren, da den er litt treg i giringen på kald olje det høres bra ut! Vanlige slitedeler altså, gjelder jo alt av brukt biler over 10 år Bytting av oljer er alltid viktig!
D.Toft Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 jepp ja olje er viktig. er lit køddent å ta girkassen selv føler jeg.. så da kan noen som kan dette gjøre det
Per m Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 jepp ja olje er viktig. er lit køddent å ta girkassen selv føler jeg.. så da kan noen som kan dette gjøre det Ser den! Jeg har noen som mekker for meg! er ikke noe kyndig der selv hehe
D.Toft Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 da er det bare å sette igang. om dem ikke gjør det gratis for deg da service deler og slitedeler er ikke vanskelig
S.Hafsmo Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Jeg hadde ikke vært bekymret for driftssikkerheten om jeg hadde kjøpt en 740i. V8eren er en skuddsikker og knallsterk motor. Ellers holder jeg en knapp på den siste som ble lagt ut. Litt kjedelig at den ikke har navigasjonen (ikke fordi org. navi er så bra, men fordi skjermen gjør betjening av mye annet lettere). Slikt kan uansett ettermonteres. Den er og en Facelift, som er bra, da det er mange små oppdateringer på disse som er kjekke å få med seg. De er og mye penere (i mine øyne). Sølvgrå er en av mine favorittfarger på E38, da den (som 740AV sier) fremmer linjene til en riktig så linjelekker bil. Lakkering helt ned er naturligvis en nødvendighet.
740AV Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 2,8 litern er helt sikkert en kurrant motor. Hadde sikkert vært bra nok for meg også Men når det er sagt, så la jeg merke til stor forskjell sånn ytelsesmessig når jeg bytta fra 730'n jeg hadde (m60b30 218hk) til 740'n jeg har nå (m62b44 286hk). Nå er vel 728 og 730 ganske like på prestanda etter som jeg har forstått.
Per m Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 da er det bare å sette igang. om dem ikke gjør det gratis for deg da service deler og slitedeler er ikke vanskelig japp! Det er godt å høre!
Per m Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 Jeg hadde ikke vært bekymret for driftssikkerheten om jeg hadde kjøpt en 740i. V8eren er en skuddsikker og knallsterk motor.Ellers holder jeg en knapp på den siste som ble lagt ut. Litt kjedelig at den ikke har navigasjonen (ikke fordi org. navi er så bra, men fordi skjermen gjør betjening av mye annet lettere). Slikt kan uansett ettermonteres. Den er og en Facelift, som er bra, da det er mange små oppdateringer på disse som er kjekke å få med seg. De er og mye penere (i mine øyne). Sølvgrå er en av mine favorittfarger på E38, da den (som 740AV sier) fremmer linjene til en riktig så linjelekker bil. Lakkering helt ned er naturligvis en nødvendighet. BMW er solide biler! Det tviler jeg ikke på Det er ikke et must for meg med navi, hadde ikke sagt nei takk til det. Som du sier så er modellen oppgradert da det er en face lift og 1999 modell. Da er den finpusset fra tidligere modeller! Farge er smak og behag! Sølv er fin synes jeg! Det jeg ser for meg at jeg kommer til å gjøre: Lakkere helt ned, evt andre felger (Alpina eller andre BMW felger) og proff sote rutene. tenker på det i første omgang. Er ikke keen på senking, mest mulig original! Noe annet jeg bør tenke på som oppgraderinger? blir nok denne bilen jeg satser på.. bare den bilen jeg har blir solgt! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37986186
Christian V Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 Tror du gjør et godt valg. Dette er den mest ryddige E38 jeg har sett på lenge.
Per m Skrevet November 24, 2012 Forfatter Skrevet November 24, 2012 Tror du gjør et godt valg. Dette er den mest ryddige E38 jeg har sett på lenge. Takk for at dere sier det! Bilen er veldig ryddig, samt at eier vet hva han snakker om Er litt fersk i bil kjøp gamet, men er over gjennomsnittlig interessert i biler så kan jo noe Pluss et bra forum, så da stiller jeg enda sterkere!
Sverre 2468 Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 Hei! Den bilen i sølv ser veldig fin ut. Da får du også facelift. Sjekk for rust i bensintank,dører og bagasjelokk. Sjekk også at alt elektrisk virker, og at det ikke lyser lamper/er feilmeldinget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå