Anja Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Pga utenlandsopphold må jeg selge min kjære BMW 520i med manuell girkasse. Har gått ca 189 000 km, multifunksjonsratt, fabrikkmontert alarm, sentrallås, to sett ikke veldig kule 15" alufelger, cruisecontroll, webasto med fjernkontroll, sort skinn, setevarmere, klimaanlegg, professional stereo med CD, takbøyler, skipose og evt skiboks. To eiere. Skal vissnok være bittelitt lengre siden den er gammel direktørbil. Ganske hel og fin, understellsbehandlet hos Funderud i 2011. Påkostet ca 10 000 NOK i år hos BMW i Tyskland, vil bli EU-godkjent i Oslo neste uke. Jeg er bilentusiast, og har etter beste evne prøvd å ta vare på den. Kan evt hellakkeres for i underkant 2000 EUR om den nye eieren er mer pirkete enn meg og har lyst på en tur sørover for lakk og Nurburgring Som jeg vet om ikke noe farlig rust, men liten skade på str med en 50-åring siden noen prøvde å brekke opp tanklokket, og litt rust ved hjulbue høyre bak og kanal venstre foran. Dette er nok kun overflaterust, og selvsagt har den også noen parkeringsstriper og rustbjørnbehandlet småplukk her og der. Interiøret er helt og pent, men det mangler en knott fra klimaanlegget som forsvant i støvsugeren, og det er et bittelite merke bakpå passasjersetet. Pris har jeg ikke peiling på, men førstemann som gir meg et bud på 55 000 får den med skibboks. Men gi bud! Bilder sendes de som måtte være interessert!
gallay Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 sorry for OT, men er skaden såpass stor at den ligner på en 50-åring?
Anja Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 sorry for OT, men er skaden såpass stor at den ligner på en 50-åring? Haha, snarere str utgått 50-øring Er ikke så greit med norske bokstaver
Anja Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 I følge min lokale BMW-dealer var listeprisen for bilen som ny her 32 000 EUR, og har 12 000 EUR i ekstrautstyr, men den var ny i Norge.
J0nni Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 Har du bilder av bilen og hvor står den i landet?
supertini Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 Høres bra ut. Kunne du sendt meg noen bilder av rusten, interiøret, osv? epost: martinus.s.hallberg@gmail.com på forhånd takk
Anja Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Beklager treg respons, men jeg har vært internettløs. Bilen er i Oslo, og kan prøves og sees om man ringer meg på 00352691196936. Jeg er i Oslo til onsdag kveld.
Fat_Board Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Legg ut noen bilder av bilen da, kan være interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå