Gå til innhold

#Modball2013# Billetter til 1 bil selges side 24!

Lennyzcoupe
 Share

Anbefalte innlegg

Wickys Mercedes-Benz S320 er såvidt jeg vet en W220 med en V6 bensinmotor på 224 HK. Volvoen... som han etter eget utsagn trolig kjører turen med... er derimot en skikkelig dieselpurke med rekkefemmer. Nå også med 220 HK og 450 Nm... minst... :)

Ok, det er vertfall Mb'en som står oppført. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 364
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Wickys Mercedes-Benz S320 er såvidt jeg vet en W220 med en V6 bensinmotor på 224 HK. Volvoen... som han etter eget utsagn trolig kjører turen med... er derimot en skikkelig dieselpurke med rekkefemmer. Nå også med 220 HK og 450 Nm... minst... :)

hehe blir nok merca vi durer nedover med... Om jeg har den så lenge da... Kanskje det dukker opp noe annet... sikler litt på E38 igjen, men da 740 for å ha litt power nedover...Selv om 286hk ikke er all verdens i en tung bil... Men vi får se.. fikk til en deal med modball gutta at jeg avgjør bil innen 1 mai... da har jeg iallefall relativt god tid til å finne ut av transporten...

Og joda..volvoen går som faen..spinner hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Vi reiser torsdag 20 regner jeg med...På kvelden..Tar det helt med ro etc...Sjekker inn på hotell lørdag i London...så blir vel kanskje bmw/mercedes museet på vei til London... :)

okay! :) jeg kjører jo med julian & co og vi har ikke helt fast satt når vi kjører og hvilken rute enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører dere nedover europa på vei til london eller?

Vi kjører haugesund-kristiandsand-hirtshals å videre til ferjekaien i danmark der ferja går over til UK. ferja til UK går 20. juni tror jeg så må vel reise 19. juni :)

dette som var min plan i grunn og! men må vel se hva som skjer siden vi kjører så mangen sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...