Lennyzcoupe Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Wickys Mercedes-Benz S320 er såvidt jeg vet en W220 med en V6 bensinmotor på 224 HK. Volvoen... som han etter eget utsagn trolig kjører turen med... er derimot en skikkelig dieselpurke med rekkefemmer. Nå også med 220 HK og 450 Nm... minst... Ok, det er vertfall Mb'en som står oppført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Wickys Mercedes-Benz S320 er såvidt jeg vet en W220 med en V6 bensinmotor på 224 HK. Volvoen... som han etter eget utsagn trolig kjører turen med... er derimot en skikkelig dieselpurke med rekkefemmer. Nå også med 220 HK og 450 Nm... minst... hehe blir nok merca vi durer nedover med... Om jeg har den så lenge da... Kanskje det dukker opp noe annet... sikler litt på E38 igjen, men da 740 for å ha litt power nedover...Selv om 286hk ikke er all verdens i en tung bil... Men vi får se.. fikk til en deal med modball gutta at jeg avgjør bil innen 1 mai... da har jeg iallefall relativt god tid til å finne ut av transporten... Og joda..volvoen går som faen..spinner hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Ikke så kult når det er på forhjula da Unner dere denne turen altså. Får se om det ikke blir noe i 2014 for min del Regner med det blir en reisetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Ikke så kult når det er på forhjula da Unner dere denne turen altså. Får se om det ikke blir noe i 2014 for min del Regner med det blir en reisetråd Forhjulstrekk er bra det, men man må jo kunne kjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Noen som hadde laget facebook side for oss nordmenn som skal nedover? Hva slags "reservedeler" skal folk ha med seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 http://www.facebook.com/pages/Norwegian ... 99?fref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 IM LIKIN IT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 når tenker dere og kjøre fra norge ? 19? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Vi reiser torsdag 20 regner jeg med...På kvelden..Tar det helt med ro etc...Sjekker inn på hotell lørdag i London...så blir vel kanskje bmw/mercedes museet på vei til London... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Vi reiser torsdag 20 regner jeg med...På kvelden..Tar det helt med ro etc...Sjekker inn på hotell lørdag i London...så blir vel kanskje bmw/mercedes museet på vei til London... okay! jeg kjører jo med julian & co og vi har ikke helt fast satt når vi kjører og hvilken rute enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Kjører dere nedover europa på vei til london eller? Vi kjører haugesund-kristiandsand-hirtshals å videre til ferjekaien i danmark der ferja går over til UK. ferja til UK går 20. juni tror jeg så må vel reise 19. juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Vi kjører hele europa ja..Brodern er fersk med lappen, så greit at han får litt langkjøringserfaring før han smeller til med modball.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Kjører dere nedover europa på vei til london eller? Vi kjører haugesund-kristiandsand-hirtshals å videre til ferjekaien i danmark der ferja går over til UK. ferja til UK går 20. juni tror jeg så må vel reise 19. juni dette som var min plan i grunn og! men må vel se hva som skjer siden vi kjører så mangen sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Vi må jo få med oss åpningsfesten i London da! Den er jo 21. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Selvfølgelig! Tenker vi kjører 19 jeg, så er vi framme på dagen den 21.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå