Julianv Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Nei håper å holde oss under 25 inkl det selve "modball" koster.. Frykter mastercardet får vondt av denne turen altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Jeg håper på ca samme. Meen vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Jeg nekter å passe på deg når du er full... Det jeg tenker er at de folka skal jo feste til "Langt på natt" også ut og kjøre dagen derpå... kan umulig være trygt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Hehehe, vi er heldigvis 3 stk i våres bil, så vi deler på å være "møkings".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Vi er tre edruelige innvandrere... muahahahaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Tommy Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Haha, vi blir tre drita bergensere da! Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Vi er tre edruelige innvandrere... muahahahaa Edru og edru fru blom, Forrige gang jeg møtte deg ute på byen var du så drita at du holdt på å få meg i trøbbel når du tok armen min og dytta drinken rett i brystkassa på en svær innvandrer-boler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 aj aj!!!!!!!!! hadde vert morro å melt seg på dette ja for tipe lotto . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Vi er tre edruelige innvandrere... muahahahaa Edru og edru fru blom, Forrige gang jeg møtte deg ute på byen var du så drita at du holdt på å få meg i trøbbel når du tok armen min og dytta drinken rett i brystkassa på en svær innvandrer-boler. aaaa pffft!!! ingen tør kødde med meg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Vi kommer til å kjøre fra alle med v50`n, for vi har jetmotor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Haha, vi blir tre drita bergensere da! Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2 hahahah ikke bare 3 jeg må jo drikke for 2 så hvordan skal dette gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Det her blir konge. Hvor går ruta til England? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Her ligger det litt info om turen nedover. Send inn bilde av Volvoen også Og navn/startnummer http://www.facebook.com/pages/Norwegian ... 99?fref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Noen som skal ha den utvidede hotellpakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå