wicky124 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Har du betalt for den kamera/caps pakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Kamera har jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 hva betalte du for capsen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 35 £ pluss moms og tollgebyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Skal ha med den obd2 blåtann dingsen jeg kan hooke med mobilen så kan jeg loggføre alle data og sjekke alle drift indikatorer osv. Kjekt med tanke på preventivt vedlikehold. Har også vurdert å legge opp ekstra luftslanger til bremsene for bedre kjøling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ble oppringt av Nick idag...lurte på om vi ville ha "gold upgrade package" jeg bare nei as..bruker penga på andre ting...og vi fra Norge vil heller bo på hotel der "alle" andre medlemmene bor på enn å bruke masse penger på ett hotell vi egentlig ikke får brukt med tanke på hvor lite tid man får på hotellene... Han sa seg enig... haha Hvordan går det med folka her? Ble helt dødt her etter at folk betalte avgiften... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ble rolig her gett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Folk jobber vel overtid for å få betalt for greiene Ser ut som en gøy tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 betalt sjæl as... Nå gjenstår bare å få bilen istand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Hamstrer shit til bilen jeg og. Må få kjøpt meg R emblem. Tvboden next. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 mangler folie senk felger soting....haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Har begynt "planene" med bilen jeg også. \:D/ Gleder meg til å se resultatet. Og jeg gleder meg noe helt vilt til vi drar! 3måneder igjen... Yahoo! Nye bremser er på vei. Så må jeg prøve å skaffe litt mer stash! Noen som har noen gode tips til hva vi bør/må ha med? Skal bestille fergebilettene i slutten av neste uke. Så leng det ikke blir overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Bare 3mnd til dere drar i gang? Rekker du å senke bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 12volt kjølebag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå