Gå til innhold

#Modball2013# Billetter til 1 bil selges side 24!

Lennyzcoupe
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, vi har ikke diskutert om vi kommer til å oppgradere noe, høres fristende ut. Men er ikke mye på rommet, så vet ikke om det er vits. Får ta det når det kommer noen priser. Ville egentlig ikke tro det be så mye skille av det, men for all del. Blir jo mer skille enn om alle hadde bodd på det samme stede. Men er jo sykt mye folk da. Minimum 2 pr bil, og 180 biler. Så det blir nok en del forskjell på rommene uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 364
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres ufatteligt kjekt ut! :)

Skal definitvt vurderes sterkt til 2014! Må berre få bilen så rå som man vil og lappen iboks!

Er jo 2013 som teller, siden det er her jeg skal vere med. Hvist dette blir så morro som jeg ser for meg at det blir får jeg heller muligens henge meg på deg 2014 også da ! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"TheUsualSuspects" nice! :beer:

Ja, for å fa "TheUsualSuspects" på listen må du betale depositumet. (hvist ikke hadde listen fort blitt fult opp av useriøse personer FORT) Og husk at du ikke får depositumet tilbake uansett. Så gjelder å vere sikker før du betaler det. Depositumet er på £354.00 og betales gjennom paypal. Bare følg linken på siden deres, men les gjennom "terms and conditions"

Videre må resten av beløpet betales innen 01. feb. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm dette vurderes sterkt! :D

Ikke noe å vurdere. Bare å hive seg i det ! :mrgreen: Du stiller med 330`en! Har du noe bra navn da ? Er ganske fornøyd med LostVikings. Og ikke minst startnummeret 111. \:D/ Teamnavn er vanskeliger greier...

Driver å ordner med kompiser for øyeblikket! Har mer og mer lyst å bli med for hvert minutt som går :lol:

Tja blir vel 330'en ja, men må vel hive på presse før turen da isåfall så jeg har noe å stille opp med :D

LostVikings var et bra navn ja. LowVikings her da kanskje? Siden 330'en blir kastet i bakken til våren 8) Kanskje Scrapin'Vikings? hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo 2013 som teller, siden det er her jeg skal vere med. Hvist dette blir så morro som jeg ser for meg at det blir får jeg heller muligens henge meg på deg 2014 også da ! :lol:

Hehe, hadde det ikkje vært for at eg har fått utsettelse (eller har ikkje fått straffa, men kommer vel...) så hadde eg glatt blitt med! Satser stort på 2014 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...