Gå til innhold

#Modball2013# Billetter til 1 bil selges side 24!

Lennyzcoupe
 Share

Anbefalte innlegg

Scrapin'Vikings ! Rått :D

Hvor mye effekt får du i 330en med presse da ? Jeg var på oijoij sitt royal fitment treff i sverge for noen måner siden. Da kjørte vi over fjellet i en MB s124, som er skamsenka. Det var langt nok for den høyden. Haha. Dere skal få kjenne denne turen med en scraper. Det skal vere sikkert. Men ser jo bra ut ! :mrgreen:

ve39by5pz96jphsm11vs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 364
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo 2013 som teller, siden det er her jeg skal vere med. Hvist dette blir så morro som jeg ser for meg at det blir får jeg heller muligens henge meg på deg 2014 også da ! :lol:

Hehe, hadde det ikkje vært for at eg har fått utsettelse (eller har ikkje fått straffa, men kommer vel...) så hadde eg glatt blitt med! Satser stort på 2014 8)

Gjør det. Jeg får lappen tilbake ca 17 des etter 6 måner uten. :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, får ca 340 ifølge ESS. Tror det vil være helt ok effekt å kjøre med nedover :D

Haha den var nå fin og lav ja! Men blir nok kjempemye senk mtp hvor fine veiene er nedover i europa :mrgreen: Får bare bite tennene sammen i norge!

Men kjører vi samlet nedover til London da? Eller båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok senke min (om vi drar) ganske mye... Men har luftfjæring så er bare å heve den 12cm om det blir for ujevn vei...

Men dumt ruta er annerledes i 2013...kunne godt tenkt meg st-tropez...

Luksus med luft ja, har en kammerat med en cls som er fint senket på luft. Ikke feil det! Ja st-tropez høres insane ut. Var nok en knall rute det. Men 2014 rocker nok bra den også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*2014 - året da alle på bimmers deltar på Modball*:P

Ja, er redd for det. Skrev vel muligens dette innlegget litt i seneste laget. Får litt oppmerksomhet rundt opplegget da vertfall. Blr spennende å se hvor turen går 2014. Og når jeg har vert med en gang, så er det jo ikke noe umulighet og vere med igjen. Hvist det er bra greier. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god. Jeg har akkuratt lest gjennom turen du og Julianv hadde i e34`en. Virker som en fnatastisk tur ! Dere har til og med kjørt Stelvio Pass! Det har jeg også lyst til ! Jeg har ikke kjørt lengre enn Dk selv... Menmen, satser på å få noen opplevelser på lik linje med det dere har hatt i sommer også !

Greit å ha med noen med litt erfaring når det kommer til å kjøre seg vill. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var virkelig en knalltur ja! Fikk en del minner for livet i den E34'en for å si det sånn! Stelvio pass ja, anbefaler alle som er på de kanter å kjøre oppover der, var helt vanvittig. Vi klarte jo å koke bremsene på veien ned når vi prøvde å holde følge med en Evo X også, 160 - 80 fem, seks, syv ganger var nok :P

Men tror ikke du skal bekymre deg for å ikke få noen opplevelser på lik linje, tror dette kommer til å bli helt rått! :D

Hahah, da har du funnet rette folkene, vi hadde en del bomturer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...