Gå til innhold

#Modball2013# Billetter til 1 bil selges side 24!

Lennyzcoupe
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 364
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg og en kompiss til nå, kjører enten hans e93 330 diesel cab eller "min" om jeg får kjøpt meg noe gromt før sommeren :) Prøver å få med 2 til sånn at vi kan kjøre 2 biler. Meller oss nokk på nå en dag så vi er sikra plass :)

Konge ! Ja, ikke noe å vente på. De siste plassene sist ryker til fort. Jeg prøvde å melde meg på som nummer 96, og endte opp med 111... Så det går fort når det nermer seg slutten. (Var bare 125 plasser opprinlig) e93 er ikke feil. Jeg prøvde en slik før jeg kjøpte min, riktig nok en 320i da, så ikke helt samenlignbart... Men konge bil. Da er vi 3 biler da! Kansje 4. Da begynner det å blir skikkelig bra ! :applause:

Meld på to biler ! :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få me en kamerat, og meld dere på da ! 14 plasser igjen, så du har ikke veldig god tid å bestemme deg på. Men hvist det er en langtur du er på jakt etter trenger du ikke å leite mer! Hvist vi kjører hele veien uten båt, snakker vi 6600km korteste vei. (fra Bergen) Sykt mange feite biler som er med i også. 3 lamboer, 3 ferrari, 8 r8er, masse gt-r'er, 2Aston martiner, og sykt mange m/rs modeller. Bare til å få gjort unna registreringen, så har dere god tid til planlegging etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...