leif harald Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Begynner å fylle seg opp på listen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Nå haster det folkens! 10 av 180 plasser gjenstår! Tidenes tur venter ! Meld dere på her: http://modball.com/europe/modball-rally-europe/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Kom igjen folkens! Blir så bra dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Da har vi fått sponsing-tilbud fra Autowerke! ca 30% av på pressekit Stage 1: 365hp Blir mest sannsynlig handlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Jeg og brodern melder oss inn ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Da har vi fått sponsing-tilbud fra Autowerke! ca 30% av på pressekit Stage 1: 365hp Blir mest sannsynlig handlet Konge ! Gratulerer. Den kommer til å gå som en kule med det kittet der ! Sprekere enn de orginale e46m3`ene Blir episk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Jeg og brodern melder oss inn ikveld Sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Da har vi fått gode priser hos ESS også. Dette blir vanskelig! ender opp på 31.000 for komplett stage 1 kit hos begge to. ESS opplyser 320hk og 410nm Autowerke opplyser 365 hk og 370nm. ESS er skru mens autowerke er sentrifugal WHAT TO CHOOOOSE?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Da har vi fått gode priser hos ESS også. Dette blir vanskelig!ender opp på 31.000 for komplett stage 1 kit hos begge to. ESS opplyser 320hk og 410nm Autowerke opplyser 365 hk og 370nm. ESS er skru mens autowerke er sentrifugal WHAT TO CHOOOOSE?! Hmmm blir vel fornøyd med begge. Er ikke tvil om hvilket du vil ha ut i fra hk. Men når det kommer til merke ville jeg helst hatt ESS, men det er vel bare fordi jeg har hørt mer om de... Sentrifugal/skrue. Har ingen anelse valget er ditt. Skrev du feil, eller har ess mer nm? Da har du sikkert mye mer momemt lavt, og mer anvenlige hk/nm. Da ville jeg valgt de! Men gjør det du har mest lyst til selv, er jo din bil. Blir kanon uansett! Håper jeg får sitte på en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Mhm, ser faktisk ut som jeg velger skrukompressor fra ESS! Masse bunn-drag og maks ladetrykk fra 2000rpm ca Målet er å passere 250 på autobahn i år Selvfølgelig skal du få sitte på en tur i godbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Det høres bra ut! Tror ikke du vil angre på ess 250 skal ikke vere noe problem med det oppsettet der Sweet! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Tommy Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 250 skal klares, helst 260! Øker med 50km/t hvert år, hadde 212 i E34'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 2 nye norske biler er påmeldt En kamerat av meg, og en kamerat av Joffen Det ene blir en Z4 coupe 3.0SI og det andre ser ut som det blir en A5 3.0tdi quattro Så nå er vi 9 norske biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Dette blir jo ikkeno morro lenger...BARE nordmenn jo... Har faktisk ikke rukket å melde meg på enda! Men ikveld, kl 2300 er jeg påmeldt no matter what!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå