Bimmer Bridi Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Plutslig kom kjølevannet inn i bilen på førersiden, noen som har opplevd det? kan det være radiatoren til varme apparatet som har sprukket? har og høyrd noe om att det er noen O ringer som kan være slitt? lurer på ka eg skal bytte eller kor eg kan få kjøpt en sånn radiator? Setter pris på svar(bilen skal snart godkjennes)
hylle Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Plutslig kom kjølevannet inn i bilen på førersiden, noen som har opplevd det? kan det være radiatoren til varme apparatet som har sprukket? har og høyrd noe om att det er noen O ringer som kan være slitt? lurer på ka eg skal bytte eller kor eg kan få kjøpt en sånn radiator? Setter pris på svar(bilen skal snart godkjennes) det er vanlig, er et plastrør som sprekker der!
camxer Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Du får kjøpt varmeregister på radiatorservice eller sider som koed, gsbildeler, schmiedmann. Koster over tusenlappen og er et helvette å skifte. På E34 måtte jeg ut med hele midtkonsollen med tusenvis av skruer... Anyways, er nok fortest å finne en skjøtenippel i rett dimensjon og bare skjøte slangene i motorrommet til vann inn og ut av varmeregisteret. Er et fungerende varmeapparat noe de sjekker på EU forresten? Litt usikker
JulianS Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Yes! på rudskogen, vondt! De plastrøra er enkle å skifte, litt værre med hele registeret. Er greit å ta vekk bremsepedal osv, men du ser fort hva som kommer i veien..
Bimmer Bridi Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 Tusen takk for svar ser for meg ei helg med skruing no! håper det berre er eit sånt plastrør som har sprukket og sånn att eg slepper å byte alt. Camxer: ja eg tenkte på å berre skjøte slangene sånn att de ikkje går gjennom varmeapparatet å satser på att det går fint gjennom EU
Bimmer Bridi Skrevet November 26, 2012 Forfatter Skrevet November 26, 2012 då har eg fikset det midlertidig sånn att det ikkje går gjennom varmeapparatet, men fant lekasjen og det var i det svarte plastikrøret som går inn i bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå