Gå til innhold

Noen som har opplevd att kjølevannet fosser inn i bilen? E30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutslig kom kjølevannet inn i bilen på førersiden, noen som har opplevd det? kan det være radiatoren til varme apparatet som har sprukket? har og høyrd noe om att det er noen O ringer som kan være slitt? lurer på ka eg skal bytte eller kor eg kan få kjøpt en sånn radiator? Setter pris på svar(bilen skal snart godkjennes) :P

Skrevet
Plutslig kom kjølevannet inn i bilen på førersiden, noen som har opplevd det? kan det være radiatoren til varme apparatet som har sprukket? har og høyrd noe om att det er noen O ringer som kan være slitt? lurer på ka eg skal bytte eller kor eg kan få kjøpt en sånn radiator? Setter pris på svar(bilen skal snart godkjennes) :P

det er vanlig, er et plastrør som sprekker der! :)

Skrevet

Du får kjøpt varmeregister på radiatorservice eller sider som koed, gsbildeler, schmiedmann. Koster over tusenlappen og er et helvette å skifte. På E34 måtte jeg ut med hele midtkonsollen med tusenvis av skruer...

Anyways, er nok fortest å finne en skjøtenippel i rett dimensjon og bare skjøte slangene i motorrommet til vann inn og ut av varmeregisteret.

Er et fungerende varmeapparat noe de sjekker på EU forresten? Litt usikker :)

Skrevet

Yes! på rudskogen, vondt! De plastrøra er enkle å skifte, litt værre med hele registeret. Er greit å ta vekk bremsepedal osv, men du ser fort hva som kommer i veien..

Skrevet

Tusen takk for svar :D ser for meg ei helg med skruing no! håper det berre er eit sånt plastrør som har sprukket og sånn att eg slepper å byte alt.

Camxer: ja eg tenkte på å berre skjøte slangene sånn att de ikkje går gjennom varmeapparatet å satser på att det går fint gjennom EU :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...