316 Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Blir fett det her! Tror ikke det blir så fett hvis du møter en hard snøkant, da fyker nok den bredding til helvete!
E30Frelst Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Nyttårsaften 2012 -2013 update ! Det ble dessverre ikke noe kjøring på isbanen på lørdag som vi hadde planlagt. Det var litt for dårlig planlegging også måtte vi ut på lastebil - oppdrag rett før bilen var ferdig, kom hjem en halvtime etter vi egentlig skulle dratt ha om morran og var helt utslitte uten søvn, så vi la det på is ! Menmen, sånn er det. Har fått hentet nye stoler og 6-punktseler i allefall ! Valget falt på Stian Sørlie Sine QSP Circuit FIA Stol "Ørelappstol" i Glassfiber. Og seler: Også ett lite stemningsbilde fra siste innspurten: Sier det så enkelt som at det kommer seg, sakte men sikkert ! Har heldigvis ett par mnd igjen til sesongen starter ! Skal prøve og sette opp en garage, og få stuet inn BMW'a der ! Må også handle inn endel verktøy, løftebukk osv så må prioritere penga riktig framover ! Neste update blir å få bilen bremset og montere på en BTR fordi bilen får for mye bensin og soter ned plugga uten regulatoren. Walbro pumpa kjører nok på max trykk så må få justert ned trykket litt. Håper det blir før jeg drar ut på jobb, men vi får se hvordan det går fremover ! Håper alle for en fantastisk nyttårsfeiring, og på forskudd: Godt nyttår !
316 Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Stemmer det at du har prøvd plastikken allerede? Har hørt rykter!
E30Frelst Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Hva slags "rykter" har du hørt Mads ? Det er forresten ikke noe plastikk på bilen, det er glassfiber !
E30Frelst Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Hei igjen, er det noen av dere som vet om disse dør-dekslene selges noe sted, eller om det er noen som kan lage de for en rimelig slant?
ealoken Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 bare å kjøpe aluplate det der, klippe og tilpasse
E30Frelst Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Blir vell helst det jeg ender opp med ! Men kunne jo hende at noen hadde en mal eller ferdig klippte emner !
316 Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Hva slags "rykter" har du hørt Mads ? Det er forresten ikke noe plastikk på bilen, det er glassfiber ! Noe med en snurring, og prøving av autovern!
E30Frelst Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Åja, det er jo bare e30en. Frontplata var allerede knust av en hare, så den har jeg ny. Var bare den som fikk seg litt, gjorde det jeg aldri skulle gjort !! Å slippe gassen !
E30Frelst Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Takk for det, gleder meg til tørr asfalt sol og sommer nå. Kommer en større oppdatering snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå