E39_Cato Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 87 7er som er godkjent ombygd til 2.4 td eu ok, svart skinn, 17" oz følger ikke med ( kjøper må ha med egne hjul!). helt grei bil, men desverre knekt kam! selges til bud over 6000,- uten hjul. kan selges 10.000,- med oz på dårlige dekk. skilt levert før nyttår. automat. ikke kjørbar! må hentes på henger. fin delebil, eller bytt motor! sms is king! 465 465 88 bilen står i re kommune vestfold! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M21D24 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Kunne sett ut som et interresant prosjekt dette, men jeg trenger litt mer info: Km stand på bil og motor, årsmodell motor, er det elektronisk eller mekanisk dieselpumpe? Rust!!!?? Er det kun kammen som har knekt eller har stempler og ventiler også tatt skade som følge av kamhavariet? Mvh Ove Samuelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 har ikke åpnet motor eller brukt den engang. tok den kun i innbytte som ett mellomlegg på en annen bil.. av hva jeg vet er det enklere og bedre og få tak i en komplett annen motor, da det KAN være sjangs for at noe annet også har ryki. mekanisk pumpe på denne går jeg ut ifra da den er reim drevet om jeg ikke tar helt feil her nå? skal være helt ok i forhold til rust, men har ikke gått denne i sømmene. er no bulker bak på c stolpe etter vilt påkjørsel og muligens no her og der. husker ikke helt i farta. bilen var i god stand før den havarerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Ny 750 eksos., svart 750skinn.. 750front følger også med 750 fanger.. Løp å kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Skilt levert før nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 beklager om dette er et skambud: bytte i Inter Action LM Replica felger med nye piggfrie dekk. om du ikke trenger de (pga boltsirkel 5x112) er det sikkert lettere enn å selge videre enn bilen;) pm meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Trenger dessverre litt kroner om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 kan du ikke bare fikse den cato?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Jo jeg kan men alt av penger og tid går til 940n.. Hatt denne stående siden i sommer, og syns det er synd at den bare står men skulle noen ha en billig motor til den så er det av interesse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå