frodekrs Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Skal bestille ny turbo til en 2002mod 320d 150hk. ser der er 2 sorter på gs. hvilken skal jeg ha? hva er forsjellen? 11657790994 (Original vare) Turbo org For biler med: S167A Avgasnorm EU 4 eller denne: 11657794144 (Original vare) Turbo org For biler med: OBS! Observera DDE-styrenheten Programmering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 den beste måten og finne dette ut er og se på nr på turboen som står i bilen din. vis jeg ikke husker feil så er forskjellen hvordan wg blir styrt og kansje noe annet også. vis turboen din ser sån ut som denne så kan jeg sjekke hvilket nr det står på den. http://images.bimmers.no/files/vv09k9p23ujeuigh3l5v.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 husker ikke helt hvordan den såg ut, og har ikke bilen her. men skal sjå om jeg finner igjen ett bilde jeg hadde av turboen, det er vertfall en GT1749V. tenkte kansje det var ett visst årstall eller noe dei gjekk over fra eine til andre sorten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 kan godt stemme d. men desverre så kan jeg ikke svare deg på det. men du kan prøve og skrive inn vin nr ditt på http://www.realoem.com og sjekke hva turbo det står der at du skal ha. det står på Select another car => Engine => Exhaust manifold. og det kan være at jeg har turboen du trenger som har rullet rett rundt 1mil vis du skulle være intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå