Gå til innhold

dim på dekk til 18 M-Parallel?

Per m
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderte disse selv en periode..helt til jeg konkluderte med at jeg ikke ville ha BRUNE felger...

dog, 265x35x18 og 225x40x18 funker vel bra på dimmen på disse hjula. Ikke for mye eller for lite gummi.

Slik ble det på min gamle E38:

DSC00732.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte disse selv en periode..helt til jeg konkluderte med at jeg ikke ville ha BRUNE felger...

dog, 265x35x18 og 225x40x18 funker vel bra på dimmen på disse hjula. Ikke for mye eller for lite gummi.

Slik ble det på min gamle E38:

[ Bilde ]

Brunt kan fungere bra.. men tror det er en risk! Er en smule konservativ så er litt skeptisk.

Bilen din ser jo kjempe bra ut! Er den senka?

Skal ikke senke bilen min (hverfall etter planen), så er viktig for meg å få felger og dekk som fyller ut hjulbuene bra! tror du jeg vil få problemer med det, at vil se rart ut vis jeg ikke senker?

Vil ha mest mulig gummi, på 18 tommere... bare det ikke ser helt ræv ut :P Har ikke mye kompetanse på området, så derfor jeg spørr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 Serien er en stor bil, men 18" ser bra ut og ødelegger ikke komforten.

Derimot vil det aldri se "rått ut".

Bilen min er ikke senket på bildene og jeg personlig synes de hjula ble for små.

Personlig ville jeg gått for f.eks; http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=37739626

Originale m sport hjul til en hyggelig pris. (husk at 18" dekk i de dimmensjonene jeg nevner koster ca 4-6 000,- ferdig lagt på felg)..da er man oppi 10-12 000,- fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min er ikke senket på bildene og jeg personlig synes de hjula ble for små.

Personlig ville jeg gått for f.eks; http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=37739626

Originale m sport hjul til en hyggelig pris. (husk at 18" dekk i de dimmensjonene jeg nevner koster ca 4-6 000,- ferdig lagt på felg)..da er man oppi 10-12 000,- fort.

20" vet jeg vil se bra ut :) Men er ikke så viktig for meg at det skal se rått ut! Har lyst til at bilen skal se mest mulig original ut, kun med det lille ekstra vis du skjønner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20" vet jeg vil se bra ut :) Men er ikke så viktig for meg at det skal se rått ut! Har lyst til at bilen skal se mest mulig original ut, kun med det lille ekstra vis du skjønner!

blir fort dyrt med felger og dekk!

Men vet du om for eks 235/50R18 eller 255/45R18 ville vært alternativer? da får du mer dekk, som igjen gjør at det ikke ser så lite ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er 235/50/18 og 255/45/18 som ble levert originalt på disse felgene fra BMW. Jeg har dette på min E38, og er veldig fornøyd med det. Godt å kjøre med og tar seg bra ut. Jeg mener at de er finest i original sølvfarge.

Takk, da vet jeg det :) er som sagt ute etter mest mulig original, men med det lille ekstra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...