Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 passer det alle e36? o.O 1994-modell evt Jeg vil tro det, men vil ikke garantere noe. Hør evt med noen på forumet.. Går utifra at rattstammen er lik på 94 modell som på min 97 modell.
mropedal Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 mener å ha lest noe om folk som har hatt litt problemer med m-techratt på 94-biler og tidligere... Men hvis det viser seg at det går problemfritt an, er jeg veldig interessert i å kjøpe ditt
Disaster Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 mener å ha lest noe om folk som har hatt litt problemer med m-techratt på 94-biler og tidligere... Men hvis det viser seg at det går problemfritt an, er jeg veldig interessert i å kjøpe ditt Det er jo bare å sjekke delenummeret på gs bildeler både på 94 og 97 modell så finner du ut av det
Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 mener å ha lest noe om folk som har hatt litt problemer med m-techratt på 94-biler og tidligere... Men hvis det viser seg at det går problemfritt an, er jeg veldig interessert i å kjøpe ditt Vil syns det er rart om de byttet navstørrelse e.l mellom disse, men jeg vet ikke. Sjekk opp delenr evt hør med GSbildeler
mropedal Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Det er jo bare å sjekke delenummeret på gs bildeler både på 94 og 97 modell så finner du ut av det Heh, hvorfor tenkte jeg ikke på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå