Gå til innhold

hvilke coilovers til e39 m5?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann,

tenkte å montere coilovers på nybilen, en 01 mod e39 m5. satt å titta litt på ebay og kom over FK highsport II. etter det jeg har sett etter litt kjapp googling, så er FK understell av god kvalitet, stemmer dette?

hadde bilstein b14 på gamlebilen og var fornøyd med dette understellet.

kom gjerne med andre innspill på hvilke understell som anbefales :)

Skrevet

Bilstein PSS9 er det jeg hører går igjen av anbefalinger, det er vell modellen over B14 og blir også kalt B16.

Kompisen min har det på sin M5 og det er helt supert!

Ville virkelig lagt litt penger i understell til M5 om du først skal bytte, så du ikke dreper all komforten.

Eventuelt se om KW Street comfort er og få til M5

Skrevet

syns pss9/b16 blir noe dyrt, b14 blir langt rimeligere og jeg føler ikke jeg har behov for å kunne stille på hardhet/rebound, tror de er bedre innstilt fra fabrikk enn det jeg kommer til å få til noen gang :P

så ikke ut som KW street comfort er å få til m5.

er igrunn enig i det du sier at man burde legge litt penger i understellet på en slik bil, men hvis noen har anbefalinger til coilovers til en noenlunde rimelig penge som faktisk duger, så tar jeg gjerne imot tips! :)

Skrevet

har tenkt litt på kw v2 også ja, dette er vel både høyde og hardhetsjustering på? vet ikke om jeg gidder å legge pengene i et understell som også er hardhetsjustering på, jeg ser rett og slett ikke nødvendigheten for min del.

Skrevet
har tenkt litt på kw v2 også ja, dette er vel både høyde og hardhetsjustering på? vet ikke om jeg gidder å legge pengene i et understell som også er hardhetsjustering på, jeg ser rett og slett ikke nødvendigheten for min del.

Det er høyde og hardhetsjustering på dette ja. Nei det er jo opp til deg og ka du vil bruke pengene på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...