Morris56 Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 Da har jeg fått hjem bilen jeg har leita etter ganske så lenge Planer med bilen er å få ordnet den så godt som strøken å den blir vel mest sannsynlig orginal først og fremst. På sikt så har jeg en liten tanke på å gjøre den om til 335 Det er en del rust å ta tak i, men det er vel helt normalt Har bynt idag med å ta ned fjærbein for å sette på 60/60 senke sett så i samme sengen bytter jeg vel alt av foringer i understell å pusser rent, grunner og smører på tektyl. Tenkte og gjøre dette grundig så tenker det er best og ta en og en hjulbue, og ikke ha "for mange baller ilufta på en gang" Blir fort lei å mister motivasjonen da Det blir ett langtids prosjekt over noen år tenker jeg Blir til å beholde fargen på bilenen slik den er Ting og gjøre: Fjerne alt av rust. Bytte alt av foringer. Overhale bremse caliptere. Montere 60/60 senking(fjærer og dempere). Bytte interiør(mest lyst på sports interiør av stoff) Bytte til m-tech 2 ratt. Montere en moderat stereo anlegg. Montere de mangelene fronten til m-tech 2 og skjørtet på høyre side. Bytte høyre framskjerm. Sveise inn ny kanal eller legge inn nye biter der det trengst. Bytte baklykter(uvisst hvilke type enda) Vurderer og overhale motor etterhvert(får se hva jeg bestemmer meg for om motorbytte) Legger til mer når jeg kommer på mer eller finner mer under demonteringen Om noen har noen deler så er jeg ute etter: Høyre fremdør Sports interiør i stoff. M-tech 2 fremfanger og sideskjørt høyreside. Svart teppe inn i bilen og i bagasjerom. Grøftelys med feste. Girkule. legger til mer her også etterhvert Hadde vert morsomt om noen visste om hvem som pusset opp denne bilen og historien om den Skal prøve og holde tråden oppdatert og med bilder
Joher Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 Må følge med her. Var billig den bilen der Hør med roge36r ang litt historikk på bilen, kompis av han eide den før mange år siden.
Morris56 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Skrevet November 24, 2012 Må følge med her. Var billig den bilen der Vart billigere også
Morris56 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 Har fått satt på senkesett for å se hvordan de ble Og fornøyd vart jeg. Legger med noen bilder av bilen etter jeg spylte av den i full fart og ett bilde av jobben jeg har foran meg
Morris56 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Skrevet November 26, 2012 Fikk tak i en gammel tråd om bilen viewtopic.php?f=6&t=8693
RogE36R Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Må velfølge med her ja:) pøs på med bilder etterhvert da;)
RogE36R Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Karosseriet ser jo overraskende rustfritt ut, er det det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå