Morris56 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Skrevet Desember 2, 2012 Skal prøve å få ut bilder.. venter på deler så jeg får bynne å skrue etterhvert med frister ikke så my med nermere 10 blå på gradstokke Div små rust på hjulbuer. Og må bytte en skjerm som er opprustet. usikker på hvordan det ser ut i dørk, men skal vel få den rustfri uansett hvordan det ser ut Bilen var lakkert i 2008 så de kan ikke være så gale
RogE36R Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Den er god:) men den er nok ikke mye lakkert i 2008 desverre..
Eide'n Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Tror dette kan bli ett bra prosjekt. Når det gjelder interiør. kan du kanskje kontakte "piter" på forumet her. Han la ut ett sport interiør for salg her for en stund siden. Mener han skulle ha 5000 for det, og det var vell ett sigarett hull i ett av setene tror jeg. Men en god rens så tror jeg det er full brukanes.
Morris56 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 Den er god:) men den er nok ikke mye lakkert i 2008 desverre.. Stemmer de... sjekket opp ang lakkering,var jeg som hadde misforstått desverre
Morris56 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 Tror dette kan bli ett bra prosjekt. Når det gjelder interiør. kan du kanskje kontakte "piter" på forumet her. Han la ut ett sport interiør for salg her for en stund siden. Mener han skulle ha 5000 for det, og det var vell ett sigarett hull i ett av setene tror jeg. Men en god rens så tror jeg det er full brukanes. Takker for tips, men har allerede kontakt med en ang interiør
Morris56 Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 Har fått en treg start den stakkars e30'en min men har nå bynt og fornyet understell Skal få ut noen bilder så snart jeg får tid. Tenker litt på å lakke de hvite følgene i standar grå farge, og bruke de som vinter felger..... Noen meninger om dette? Syntest att de blir litt for "rånete" med hvit
Larsgunnar Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Åj, fin farge! Org farge eller opplakkert? Hvis org, har du navn/fargekode? Stå på, denne har potensiale!
Morris56 Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 Takktakk er opplakket ja skal se om jeg finner koden når jeg får tid
Morris56 Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 Da har jeg endelig fått gjort litt
Morris56 Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 Setter pris på både ris og ros Og er fortsatt på utkikk etter sports interiør og mtec2 plastikken på front spoiler
MikaelR Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Bra jobba lika at du også tar det som ikke vises når bilen står på bakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå