Torolav933 Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 ein kompis er på utkikk etter frontfanger til e34. helst i bergensområdet pm her eller 91383733 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Hei du. Jeg skal kanskje kjøpe en bil i Bergen til helgen. I tilfelle tar jeg nok Kystbussen fra Stavanger. Jeg har en ekstra E34 frontfanger i diamantsort met liggende. Den er i bra stand. Kan kanskje få til å ta den med som bagasje. Kommer først hjem til Norge på freadag ser det ut til nå. Og reiser trolig på lørdag til Bergen i tilfelle det blir kjøp. Men da må dere i så fall treffe meg der jeg går av bussen eller på busstasjonen. Går ikke rundt og bærer fangeren. Dette kan jo være aktuelt hvis ingen andre tilbyr en fanger. Den koster 800 kr uten tåkelys, men menr å huske at alle listene er der. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 høyres intresant ut det. skal snakke med han som skal ha den og så kommer vi tilbake til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Det er greit. Jeg har nok uansett anledning til å sende fangeren med Kystbussen selv om jeg ikke dar til Bergen selv. Men da må det betales frakt i tillegg. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå