Gå til innhold

Sjekker aktualiteten for evt. salg av min PENE 540IA, 286hk.

540I-Bimmerman
 Share

Anbefalte innlegg

synd det er så mangen som ikke klarer og la være og skrive negativt her inne:) folk har forskjellig smak,synd hvis folk skulle gjøre de akkurat samme tinga..Da hadde jaggu bilane vært kjedelige..noen liker fyldige damer,noen liker slanke ;) Var medlem i volkswagen audi cluben før.der og var det mangen sånne luringer som ikkje klarte og holde kjeften sin igjen,greit og komme med tips og råd..

Kan hende det er eg som er begynt og surne med åra,men det provosera..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Heisann, hvor mye for bilen uten felgene?

Har den takluke??

hva slags ekstrautstyr og slik det er på den?

hvor gammel er du, mtp pris på forsikring, har 40% selv.

EU-godkjent lenge?

Er den diamantsvart?

1. Ja det er El.takluke på denne med "råner" vipp.

2. Det er masse utstyr på denne, nesten heller lettere å si hva den ikke har. :P Det jeg vet den ikke har av det utstyr som var å oppdrive i 1993 er El.bakrutesolkjerming og Antispinn, ellers er det el.seter, nakkestøtter, cruisekontroll, el.justbart ratt etc etc, Send meg gjerne PM så kan du få all den info du trenger der, er så mye å si om denne bilen at det er ikke sagt i en setning eller to.

3.Jeg er nå nettopp fylt 27, har 70% bonus, full kasko forsikret igår faktisk(!) og betaler nå kun 8000kr i året/8000.km så det er utrolig rimelig må jeg si, betalte like mye kun i ansvar for bare et par år siden så, mulig det har endel å gjøre med forsikringsselskapet jeg benyttet også den gang..

Eller så var det aller, for jeg hadde endel bonus da jeg kjøpte den (40 eller 50%)

4. Ja, bilen er eu godkjent.

5. Denne er i fargen Diamant svart I ja, det er helt korrekt.

Nå har min situasjon forandret seg noe siden jeg la ut bilen for salg, da jeg har begynnte å arbeide igjen, så nå tenkte jeg egentlig ikke lenger å selge den da dette er en bil jeg har blitt veldig glad i etterhvert, det er en kjempebil, både sportslig sett, lydmessig og komfortmessig er den helt toppers å kjøre, så nå som jeg har råd til å eie den så spørs det... Men hvis du hadde villet kommet med et bud på omkring 100k så kan vi snakke om det, for hadde også absolutt vært deilig å kvitta seg med noe av bogjelda også.. Ta gjerne resten over PM om du skulle ha videre interesse etter at du har fått svar på noen av dine spørsmål. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...