evi Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 1000,- / bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 det der er ikkje mtech 1 ratt ! m-tech1 rattet har m/// klistremerke og fløytene ute på to av eikene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Ah. Hvilket ratt er det da? Ikke standard E34 ratt iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Kas årsmodell er rattet tatt fra? Evt kor mykje blir frakt på? Kunne godt tenkt meg rattet, men i -92 og 525 og oppover trur eg splinsen er forskjellig fra før -92 og 520. Så hadde vore greit å vist om det passa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Det er ifra en '90 modell, og om jeg husker rett satt den vel festet med skrue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 For å flisespikke litt, så satt den vel festet med en mutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Lenge siden nå, men når du nevner det.. Ja, kan stemme det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå