Gå til innhold

M520's E39 Motorbytte til 528;)


m520
 Share

Anbefalte innlegg

Ceres blir for lite til E39, hadde det på min som vinterhjul, og det så bare tassent ut.

18" er perfekt felgstørrelse for hjulbuene til E39, da fyller du nok, samtidig som du kan senke lavt nok..

Her er min med 18" Rondell, enda kunne jeg senka 1cm til rundt..

547118_142736905863325_1507389101_n.jpg

Ser du bort i Notodden også, så du vil vel kunne kjøre i storgata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foresten ett sett med 4 dager brukte GS Infinity i 8,5 å 9,5-19" med helt nye dekk i dim 215-35. sykt kult å ingen problem å kjøre coilovers i bunn! ;) Skal egentlig stå på bilen min denne sesongen, men så kom nye GS katalogen, å di nye 5 eika bronsefelgene ligger høyt i kurs her! Så viss det kan være av interesse så skrik ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for 17" O.Z hjul! :) Det blir det, også nytt senkesett etterhvert! ;) Må også få på M5 fanger bak å få lakkert litt her å der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lurt det!

Jeg skal ha samme som jeg har.. Grunnen til at jeg skal kjøpe ett til er for at det var ett helvete å få justert bak.. Måtte ut med demperen å ta ut innmaten i den for å varme den å herje på i timesvis.. tok to dager å heve den bak! Da vil jeg heller bare ha ett ekstra sett jeg kan bytte til på våren/høsten, så jeg slipper å styre så jævelig for å heve/senke;) Jeg har Supersport senk på den nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da blei det O.Z hjul, å jeg angrer ikke! :) Gleder meg som en unge til bilen er ferdig om ca en ukes tid, da er det rett på med hjula å på kontroll;)

Dette er hjula på forrige bilen dem stod på!

i2zea7n6b12mhux7h6kr.jpg

Hva er krav for å få felger i vognkortet forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått led pærer til tåkelys, å gule fulltlyspærer! :D

Men må bestille gule pærer til alt! Liker å kunne forandre litt! Syntes det er tøft å ha gule lys på noen biler, så må prøve på min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert ledpærer i tåkelys idag.. fin farge, men lyser rævva, så det blir å bestille xenon til uka;-)

5zcq503htldbdcotqqxz.jpg

Sorry at bilen er så jævelig møkkete;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke hente skilt føre jeg får igjen lappen.. Trur jeg mister den i tre mnd, så da gidder jeg ikke hente skilta før 1Juli, for da er det halv årsavgift. Trur jeg får igjen lappen 28 juni. Så da kjører jeg bare den grønne 525 TDS den dagene i mellomtia der;)

Noen i nærheten av Telemark som har lyst til å ta seg en tur til meg i Bamble å ta diagnose på bilen min, å kode så jeg får "Drl" lys eller sånn at fulltlysa lyser med redusert spenning, også få tatt en sjekk på motor å litt div etter feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink som jeg er, så klarer jeg ikke la vær å handle ting til bilen.. Så idag blei det "Shadowline" lister rundt vinduene! Ble veldig fornøyd;)

Før:

[ Bilde ]

Underveis:

[ Bilde ]

Etter:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Tok av hengerfestet.. Glemte å ta bilde av bilen uten hengerfeste, men her er jeg underveis i jobben:)

[ Bilde ]

Hvor kjøpte du shadowline listene ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...