Gå til innhold

M520's E39 Motorbytte til 528;)


m520
 Share

Anbefalte innlegg

Har jo tatt EUkontrollen, så har bare etterkontrollen.å godkjenning av senk, må nok ta ut i tåkelys ihvertfall på godkjenning av senk, men skal jo ha prøve skilt på den til søndag for å flytte den, å jeg kjører IKKE med den bilen noe sted uten xenon(med unntak av EU å godkjenning av senk).. Må jo ta seg bra ut til en vær tid;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter seg det at alt lys forover skal være gult eller hvitt, men her på sunnmøre har di heldigvis blitt litt rundere i kantene på akkurat det. Bare her jeg bor så er det sånn ca 1.543 audier med us blinkers :P sist jeg ble stoppet sa jeg bare at det var originale markerings lys, det gikk fint, men da snakker vi så inteligent politi at en kompis som sto og burna mens politiet kjørte forbi, di så kun røyken og hev seg etter, han lurte seg unna med det at en ventil tettning var gått og at bilen røyk sånn når han startet den på kald motor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da var firehjulskontrollen tatt. noe utsatt men fikk det til tilslutt. Til fredag får jeg igjen lappen å jeg skal på godkjenning av senkesettet;) håper jeg slipper full teknisk sjekk..

firehjulskontroll;

xg423ts58hl0o8mbfwae.jpg

Hadde bestilt børstet aluminiums ringer til instrumentene som også hadde kommet;

1oi79bcakdq6j8bdgc8l.jpg

Blir montering imorra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men skal prøve å skjære litt å bøye stålbjelken bak litt inn på sidene, så håper det hjelper. har du fått løst problemet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt åssen jeg skal løse det enda, etter som om at jeg var tenkt ogbruke original fangeren om vinteren.. Siden jeg begynner på skole igjen i august sier økonomien nei til to biler... Ivertfall viss jeg skal leve også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...