Gå til innhold

M520's E39 Motorbytte til 528;)


m520
 Share

Anbefalte innlegg

Da var ringene i instrumentet montert! blei bra syntes jeg;)

Før:

[ Bilde ]

Underveis:

[ Bilde ]

Etter:

[ Bilde ]

har kjøpt sånne ringer til bilen min også bare mine er i plastik å ikke alu men er samma finish

synes de er mye penere en krom ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er plastikk de også, er litt vanskelig å dele instrumentpanelet. man MÅ være to, helst tre;) å ikke gjør det stående på grusen:p bare ett par tips;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svett20en som BMWen blir kalt, skal til søndag fortsettes på. da skal jeg gjøre ett forsøk på å få abs til å slukke.. Har fått beskjed om at feilen sitter på venstre bakhjul, så får håpe jeg får det til. :) om ikke jeg klarer det, havner den på verksted for å få fiksa feilen.. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytt sensor slett feil koden å lampa vil slukke

hvis ikke så kan feilen ligge i hjul lageret mener å huske at det er en magnetisk abs ring i lageret mulig jeg tar feil men er noen bmwer som har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår når jeg var på fest gikk jeg på en smell! Jeg klarte å kjøpe skinninteriør av han jeg var på fest hos! Skal hente å montere det ikveld var planen;) Gleder meg som en liten unge! Skal bli godt med skinn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var skinnsetene montert i bilen! Veldig fornøyd sålangt:)rd615k41fg7yhg8isiqe.jpg

knraxk3eom53uyw61muf.jpg

Etter:

5jrx2evv6iela7tj46e3.jpg

vqm2az5yg5l6eff1bwxx.jpg

6gdvapprjqelxy82zfh1.jpg

Skal ha "individual" preg på interiøret, så jeg skal ta av skinnet fra di grå dørtrekka å sette over på de sorte, sånn at det kun er skinnet som er grått! Har satt over all plastikk på sidene fra de gamle setene, så det er blitt sort. Så ut til å være endel jobb å få dørtrekk iorden sånn jeg vil ha det, så det blir nok tatt en annen dag.Håper det blir tøft;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjalp seg veldig syntes jeg! :)

Idag har jeg "rensa" skinnsetene med sånn vaskemiddel til skinn, også sånn skinnbehandling etterpå. Resultatet ble veldig bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...