Djwik Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Da var ringene i instrumentet montert! blei bra syntes jeg;)Før: [ Bilde ] Underveis: [ Bilde ] Etter: [ Bilde ] har kjøpt sånne ringer til bilen min også bare mine er i plastik å ikke alu men er samma finish synes de er mye penere en krom ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Mine er plastikk de også, er litt vanskelig å dele instrumentpanelet. man MÅ være to, helst tre;) å ikke gjør det stående på grusen:p bare ett par tips;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 svett20en som BMWen blir kalt, skal til søndag fortsettes på. da skal jeg gjøre ett forsøk på å få abs til å slukke.. Har fått beskjed om at feilen sitter på venstre bakhjul, så får håpe jeg får det til. om ikke jeg klarer det, havner den på verksted for å få fiksa feilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 bytt sensor slett feil koden å lampa vil slukke hvis ikke så kan feilen ligge i hjul lageret mener å huske at det er en magnetisk abs ring i lageret mulig jeg tar feil men er noen bmwer som har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Jepp, er det jeg skal gjørra så regner med det blir braaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Får håpe du får den snart til og fungere ordentlig jeg er ganske glad for at absen min fungerer fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Jeg ser den Glenn! HATER abs tullet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 blir nok bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Håper det, kun abs som står igjen å få bort, så er bilen godkjent;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Igår når jeg var på fest gikk jeg på en smell! Jeg klarte å kjøpe skinninteriør av han jeg var på fest hos! Skal hente å montere det ikveld var planen;) Gleder meg som en liten unge! Skal bli godt med skinn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 du veit ikke om noen fler som skal selge skinn seter skulle hatt det i bilen min å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Nei desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Da var skinnsetene montert i bilen! Veldig fornøyd sålangt:) Etter: Skal ha "individual" preg på interiøret, så jeg skal ta av skinnet fra di grå dørtrekka å sette over på de sorte, sånn at det kun er skinnet som er grått! Har satt over all plastikk på sidene fra de gamle setene, så det er blitt sort. Så ut til å være endel jobb å få dørtrekk iorden sånn jeg vil ha det, så det blir nok tatt en annen dag.Håper det blir tøft;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 blei bra det der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Hjalp seg veldig syntes jeg! Idag har jeg "rensa" skinnsetene med sånn vaskemiddel til skinn, også sånn skinnbehandling etterpå. Resultatet ble veldig bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå