m520 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Her står den, kald å død! Den skal bli taua til ett oppvarma verksted idag, også skal jeg prøve å bytte bensinfilter. Kanskje den er litt mer interessert i å starte da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Viste seg visst å være gåen veivaksel sensor igjen! Ebay sensorene er dritt dårlige, skjønner jeg! Bestillte nye baklykter til bilen idag! Gleder meg som en unge til di kommer! Finfin julegave til meg selv, syntes jeg! Røde å sota facelift baklamper:) Det skal bli bestillt Nye blinkere i skjermene i sota finish, øyelokk til forran å bakrute senker! Bare vente til over jul;) Ellers bilde av det nye sorte interiøret, å litt div:) Bilder er tatt med tlf, sorry dårlig kvalitet! Med ettermontert kjørekomputer, å FULLT av feilmeld!(Pære feilmeld er bremselyset i hattehylla, skal bytte baksetet ganske snart, derfor jeg ikke har giddi å skifte pæra;) Stakar bilen, nedsnødd! Enkelte er ikke vant til å kjøre bakhjulstrekk, så det endte jo av veien det! (Ikke meg som kjørte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Da var jeg blitt avskilta! Skal hente bilen imorra! niskruing fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Har blitt en kjedelig tråd det her! Skal ta meg sammen å bli flinkere til å ta biler osv nå som bilen står.. Har fått bestillt ny bakstilling. Så da gjennstår bare bremser rundt hele, 4 abssensorer, å håndbrekkband! så tenker jeg den er på veien igjen! Skal bli godt å få skilta tilbake! En blir jo helt ødelagt uten bil! Men er jo pappa det er synd for! Kjører 11 modell Hilux om dagen. Kjedelig bil iforhold til bmw'en altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 Imorra blir det å hente prøveskilt å hente bilen. Så skal jeg hente å montere nye baklykter, kjøre litt. Også skal den bli satt på låven til det er litt deler på plass! Skal bli godt å kjøre godbilen igjen;) Må bare måke den fram først;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Da var lyktene i hus, å montert! Endel finere di nye enn de gamle?? Mangler bare å bytte luke å få av hengerfestet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Hva syns du om lyktene, ble det noe i nærheten av det originale Hella celis lykter ser ut som? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 Blei vel noe i nærheten, men blei ikke LIKE fint som orginale.. Men trur ikke man får de orginale med sota blink å rygge lys, så derfor jeg heller valgte disse.. Syntes de orginale er stygge siden dem er så skrikans i fargene.. Syntes veldig godt på det bildet her at koffertlokket er vrak.. Ihælrusta. skiltlys holder seg ikke på plass pga rust, å åpne knappen er ikke der pga rust.. Så blir å få tak i nytt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Fin e39 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 takk:) Er ett godt stykke igjen til den er strøken, men men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Nå er jeg veldig frem og tilbake om jeg skal ha vanlig faceliftfront, også ha lakkerte shadowline lister på dørene, eller full M.tech utvendig! Ser for meg at den kunne blitt tøff med skikkelig facelift utseende! Men er jo ingen tvil om at M front er finere med sorte shadowline lister på dører å fangere, men aaaaalle har det jo! Vil ha noe ikke alle har samtidig som jeg vil ha M5 front! Hjeeeelp! Legg gjærne ved bilder hvis dere kommer med innspill!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Hadde gått for M5 front med M5 felger <3 Har vurdert det selv ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Hehe, hmm.. Jeg må se på litt bilder rundt om kring.. Skal slenge ut noen her også.. brb:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Først med M5 styling: Så facelift front(Jeg ville hatt lakkerte lister): Også, ett spm.. Lar det seg gjøre å få sånne kjørelys på Bmw min? (dayrunning lights eller hva det heter) Jeg har DEPO lykter. Skal også bestille meg nytt sengesett! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Noe som skal kjøpes inn etterhvert:) Haifinne M5 fanger blir det da M5 bakfanger CCFL Angeleyes til DEPO lyktene Får legge ut litt bilder som ble tatt dagen før den ble avskilta da.. Parkert i garasje Nyvaska Skal bytte passasjerdør forran å førerdør. å lakkere under lister å ned, samt utbedre den lille bulken i kanalen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå