Mikael-B Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Lenge siden du har flushet automatkassa da? hehe, nei, ble flusha på forrige service. kassa fungerer som den skal den, men automat kassa stjeler alltid mye av effekten, mister jo masse kinetisk energi gjennom converter og resten av kassa. Spesielt på disse eldgamle utdaterte ZF kassene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Her er det motorbytte for alle penga! Holder på å demontere 2.0 literen nå. Har fått av alt i motorrommet trur jeg, så snart tia for å løfte den opp å koble av saker og ting under. Tviler litt på at det blir å løfte den opp idag, blir nok mest sannsynlig bare å pakke sammen når jeg er sikker på at alt i motorrommet er koblet fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Automat for bruks bil! manuel for kose bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 må fa lagt ut noen bilder her snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Ja, må det! Skal prøve å huske å gjøre det ikveld;) Djwik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 måtte bare kunne ikke la tråden din drukne i text m520 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Her er det mootorbytte om dagen! Tenkte å legge ved noen bilder! På bilhenger fra lagring til verkstedet: Før demontering parkert i verksted: Front demontert: Motor ute: Nye motoren: Blir og bruke den gamle girkassa, da jeg ikke tar sjansen på å begynne å kødde med ombygging til Tiptronic. Kassa skal få "flushing" dersom det viser seg at alt går etter planen å ting fungerer som de skal. Motoren skal også få ny toppdekselpakning og plugger som jeg allerede har handla til den. Bytter servo olje også samtidig(all olja rant ut;), også får motor etterhvert ny olje og filter. Gleder meg som en unge til oppstart! Ihvertfall om den starter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 IMG_03821.JPG måtte bare kunne ikke la tråden din drukne i text Flink gutt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Det her blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Samtidig som du har motor ute ville jeg bytta motorfester, foringer til stabstag og veivhusventilasjon. Alle disse er ti ganger lettere å komme til når motoren er ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Motorfester trur jeg er ganske nye, foringer til stabstag er nye, å veivhusventilasjon blir nok ikke byttet i mitt eie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Litt lei bilen igjen nå, men heldigvis står den på lånt verkstedplass, så må bli ferdig med den såfort som mulig! Håper jeg får gjort bittelitt imorra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 flotte saker! følger med er vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Klarte å lure meg unna å skru idag også, men IMORRA:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Klarte å lure meg unna å skru idag også, men IMORRA:-P haha! sliter med samme greiene selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå