Djwik Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 er foresten olje filter i kassa hadde kansje ikke ikke vert dumt bytta det i samma slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Hvordan virka det med nesten 1 liter mer i motor størrelse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Når jeg vet at alt er helt ok med den, og den er EUok, så skal den nok på Winther Hansen til flushing og filter bytte, men inntil det blir det bare fyllt olje på den. Litt usikker Glenn. Kassa var i nødmodus nesten med engang jeg begynte å kjøre. fikk gassa litt en gang, og det var veldig mye bedre drag i den, men rakk ikke dra den ordentlig ut, for prøvde den bare på verkstedtomta. Også låste den seg i 3dje gir når den gikk i nød:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 åja Er ikke så lurt og dra på med alt for lite olje på kassa heller nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Nei, så må få fyllt olje til uka;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 bare å stå på å få den på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Ja, må det Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Noen som melder seg frivillig til og fylle olje på girkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 ja om du gidder å flytte bilen til meg så kan jeg fylle den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Kødder du?? Seff skal jeg få flytta den til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 er bare å komme med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Okey, skal få tatt den bort til deg en kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Til uka er det bånn gass med BMWskruing;) Da skal jeg få tatt all rust, sparkle og få lakkert opp det som trengs. deretter så må jeg høre om Daniel kan fylle olje på kassa en kveld;) Og da er den vel egentlig så og si ferdig og klar til å på verksted for å fikse abs, og etterkontroll:) powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 JEG ER SÅ LEI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Ta litt pause Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå