powerfulglenn Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Fiiin! <3 Mye koster M5 fangeren? Ser det pent ut med "Haifinne" på E39? da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Trur den kosta ca 1300 med spredere å gitter å alt.. Jeg håper det! Jeg har jo Pioneerspiller som jeg skal ha NAVI på, så da kan jeg jo liksom ha haifinne uten at den bare et til pønt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Jøss, ikke gale pris for fangeren Koster jo hvertfall 5k i norge, og det er vel kopi om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Det er kopi fanger ja.. Men jeg skal ha min jæææævlig lav, så regner med at det fort gjort kan skje ting.. Så gidder ikke kjøpe orginal! Men det Tstykket som noen har på fangerene sine, hvor får man tak i det?? Jeg vil ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 T-stykket? Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Har satt gul tring rundt den som har sånn T stykke som jeg kaller det! Noen som vet hvor jeg får tak i?? Denne har det ikke, å jeg viiiiiiiil ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Åja det er jo m-sport gitteret http://www.ebay.com/itm/BMW-e39-Bumper- ... 67&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Det er jo bare gitteret som er på Ebay, men fangeren har jo egen stor plastikk stykke inni der.. Er jo ikke bare gitteret;) ..... Trur jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Er nok M-sport gitteret, sikkert et dårlig bilde på eBay annonsen kanskje. For søkte opp delenr på realoem.com og fikk opp dette: M Trim panel, bumper, front(SA715) 51112495280 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Aha, da prøver jeg å bestille det når jeg skal ha M fanger;) Skjønner ikke hvorfor ikke fler har det? Veldig mye finere med sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikSimo Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Trur den kosta ca 1300 med spredere å gitter å alt..Jeg håper det! Jeg har jo Pioneerspiller som jeg skal ha NAVI på, så da kan jeg jo liksom ha haifinne uten at den bare et til pønt:p HVOR kjøper du m-plastikken fra? Lenke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Trur den kosta ca 1300 med spredere å gitter å alt..Jeg håper det! Jeg har jo Pioneerspiller som jeg skal ha NAVI på, så da kan jeg jo liksom ha haifinne uten at den bare et til pønt:p HVOR kjøper du m-plastikken fra? Lenke? det der lurer jeg også på du det "T" stykket selger de løst på koed forresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 http://search.eim.ebay.no/?elc=&kw=Bmw+ ... umper&ect= Frakt på ca 899,- kommer i tillegg da, men det gjør den jo over alt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Nå er denne tilsalgs!! 25.000 som den står med mangellapp. Får med helt nytt bakstillingssett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Hvorfor selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå