m520 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Pappa har blitt syk, å trenger tilsyn, så må flytte. Så er avhengi av bil ganske fort. Får jeg ikke det jeg vil ha for den ganske fort, blir det utsatt å få den godkjent, også handler jeg en billig(ere)bil i mellomtia! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Uff :/ Kjedelig med bilen.. Men forstår deg veldig godt! Håper du får solgt bilen fort og du får skaffa deg en billigere bil Familien er viktigst ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Tviler jeg får det jeg vil ha for den, så trur nok den blir satt vekk en stund. Hadde bare vært kjekt å blitt kvitt den, så jeg slapp å låne penger til ny:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Så hva ble det til`? Fikk du solgt den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Nei, så prosjektet fortsetter! Siste oppdatering nå er at jeg får bakstillingssettet imorra, så nå mangler jeg kun rattkryss, skiver å klosser, så er det etterkontroll! Ikke lenge igjen før den er ferdig nå håper jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 1 ting kan jeg si! HEFTIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Hehe, håper det blir bra ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Nå har det skjedd bitte litt her:) Bytta det meste i bakstilling idag! Mangler to foringer å bytte da vi ikke fikk ut de andre! Bytta også ABS sensor idag, det hjalp ikke noe.. Skal se litt nærmere på det imorra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 "Powerfulglenn" tok noen bilder av bilen min idag! Lyktene har jo klart å dugga litt siden den har stått litt da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Bilen din er ganske fin!! Jeg gleder meg til du får den ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Takk!! var ikke dum din heller! Blir bra når dem blir ferdige! Må få tatt noen bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Japp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Har fått bytta høyttalere forran idag! Satt inn ett "billigsett" fra Marquant. Hjalp VELDIG på lyden forran:) fant forresten ett bilde som gjorde seg bra som bakgrunn på pcen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Kjeda meg litt igår kveld, så fikk bestilla litt småtteri på eBay;) http://www.ebay.co.uk/itm/MATTE-BLACK-M ... OC:GB:3160 http://www.ebay.com/itm/281012849958?it ... 60&vxp=mtr http://www.ebay.co.uk/itm/2x-BMW-m-tec- ... OC:GB:3160 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Blir bra det her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå