powerfulglenn Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Det Liker vi!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Jaa! HÅPER at den er på veien om CA tre uker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Jaggu så blei det nytt koffertlokk på gutten også! Døra var dog ikke så strøken som vi trudde, men skal nok få lakka litt, så går det seg til Koffertlokk hadde en bitteliten bulk på seg, men skal få retta den ut å lakkert litt, så blir det bra fikk ikke med koffertlokket idag, så skal få henta det iløpet av uka å få hivd det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Bilder fra demontering av dør å lokk! Ny dør: Bil uten dør å koffertlokk: Gammelt koffertlokk manglet knapp å skiltlys pga rust: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Blir bra nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Håper på det! Var å henta ett koffertlokk idag hos en her på forumet.. Da gikk jo praten da! Så kom jeg over noen felger han hadde han mulig ville selge meg.. Hva syntes folket om slike på E39 min? Den skal være veldig lav med sota ruter til sommeren! Forresten den mest STRØKENE E34 jeg har sett! NYDELIG bil! All applaus til "540I-Bimmerman" for denne! (Håper det er greit jeg la ut bilde av bilen din!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Nytt lokk på plass! Etter mye om og men! Låsen på det gamle var jo gåen(visste ikke om det) Så når jeg lukka det, fikk jeg det ikke opp igjen.. Så måtte lage meg verktøy som jeg måtte bruke inni det lille trange hullet i veggen inn til bagasjerommet! Jeg har jo ikke skipose, så hadde ett hull på 2x2 cm å jobbe i! Gardinstang med to ståltråd pinner ut på! Etter tre timer's fomling i "hullet"() så fikk jeg det opp! Blei veldig fornøyd med resultatet!! Nydelig bak etter jeg fikk på nytt lokk! Noen som vet delenr. på åpningsknappen på bagasjelokket? Gikk litt over styr med den når lokket satt fast Skal ta bilder av verktøy å bilder av bilen i dagslys imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Helt nydelig <3 Heldig du som får lukket luka de Mitt får jeg ikke lukket :S Edit: Så du var i Larvik og du sa ikke ifra? Slemt gjort ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Hehe, ikke? lett å bytte ting inni dem lokka om noe er ødelagt;-) Jeg var der med pappa, så gadd ikke innom.. Også kjørte jeg Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Her skjønner dere problemet med at luka låste seg! Dette lille hullet hadde jeg å fikle i! Måtte lage verktøy helt selv da! Hjalp veldig med nytt lokk! Også var jeg ute å lufta den såvidt idag! Må lakkere bunn på dører på pass side pluss kanal:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Skjønner at du hadde et problem med takluka ja Kjipt når det skjer.. Heldigvis så har jeg skipose og større hull Men den ble fin nå ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Bakkula ja:-P Ja, hjalp sinnsykt mye bak;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Mente Bakluka ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Blei endel forbanna idag, når jeg så det hadde gått ENDA en pære i angeleyesa mine! Bestillte nye! Ser fram til å få di ja! http://www.ebay.com/itm/BMW-Angel-Eye-H ... 7660331%26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Du kunne bare spørt meg pga jeg har pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå