m520 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Jeg hadde pærer til dem jeg å! men var dritt lei av de "prikkeRingene" mine, så bestilte hvite "xenonfarge" ringer, så bytter jeg hele ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Nice! Var jo ikke dyre heller Da må du ta bilde når de er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Jaass:-D Bestiller fra eBay, så tar nok litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Bestilte like så greit M5 fanger i samme slengen jeg! Måtte jo ha det klart til jeg fikk skilt:-) trolltuning.com/product/view/367/637.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Ny grill montert, å fanger kommet i posten. Må bare få tid til å hente den en dag Kommer bilde av prøvemontering av fanger før jeg lakkerer den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 ENDELIG! Detta skal feires med Jeger ikveld vet jeg:) Sota tåkelys;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Fulgte ikke med sånn som jeg kan skru fast skiltet i. Noen som vet hvor jeg får tar i sånn, event delenr eller link? Har prøvd å finne på ebay, men fant ikke.. (Ikke at jeg har så veldig mye skilt å sette på, men blir forhåpentligvis det snart;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Ett spm til.. Jeg har begynt å få litt lyst på M5 speil.. Ville da helst hatt med "Power fold", men usikker på hvordan det er å koble opp.. Noen som har erfaring med dette? Skulle ikke hatt de til å gå inn når jeg låste den, bare ved å trykke på knappen;) Har sett på disse; http://www.ebay.com/itm/1996-2003-BMW-E ... 62&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Ikke for å irritere noen på forumet men ser meg ganske lei av folk som har wannabe m5er Kjøp heller en m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Ikke alle som har råd til å kjøpe m5, koster mange høvdinger det:p Kjør på med m5 styling!! Den blir jo mye penere:) Keep it up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Du må bytte Modulen i passasjer døra til en fra Facelift og bytte til kontrollpanel med den knappen du tenker på. Fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Ble bra det der når man får på litt lakk osv Gleder meg til sommeren!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Ikke for å irritere noen på forumet men ser meg ganske lei av folk som har wannabe m5er Kjøp heller en m5 Men i helvete da! skal love deg den er langt fra "wannabe M5"! Dessuten har jeg ikke bruk for en M5.. er veldig uinteressert i motor, bensin suger uansett i mine øyne;-) Men du kan spare tråden min for sånt piss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Hei! Bra tråd, ser du har puttet mye arbeid i bilen, fantastisk å se Ser jævli bra med M5 fanger, kjør full M styling sier jeg bare. Har org. Hella baklykter (de 01-03 facelift LED baklyktene) uten strømballast(strømadapeter ellerno). Intressert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Takk for det.. skal bli mer arbeid etterhvert Tja, er egentlig veldig intressert, men jeg må få bilen godkjent først.. Ser frem til sommer i Grenland å BMW med skilt nå ja;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå