Gå til innhold

M520's E39 Motorbytte til 528;)


m520
 Share

Anbefalte innlegg

Ny grill montert, å fanger kommet i posten. Må bare få tid til å hente den en dag ;)

Kommer bilde av prøvemontering av fanger før jeg lakkerer den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte ikke med sånn som jeg kan skru fast skiltet i. Noen som vet hvor jeg får tar i sånn, event delenr eller link? Har prøvd å finne på ebay, men fant ikke.. (Ikke at jeg har så veldig mye skilt å sette på, men blir forhåpentligvis det snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett spm til..

Jeg har begynt å få litt lyst på M5 speil.. Ville da helst hatt med "Power fold", men usikker på hvordan det er å koble opp.. Noen som har erfaring med dette? Skulle ikke hatt de til å gå inn når jeg låste den, bare ved å trykke på knappen;)

Har sett på disse;

http://www.ebay.com/itm/1996-2003-BMW-E ... 62&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å irritere noen på forumet men ser meg ganske lei av folk som har wannabe m5er :P Kjøp heller en m5

Men i helvete da! skal love deg den er langt fra "wannabe M5"! Dessuten har jeg ikke bruk for en M5.. er veldig uinteressert i motor, bensin suger uansett i mine øyne;-) Men du kan spare tråden min for sånt piss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bra tråd, ser du har puttet mye arbeid i bilen, fantastisk å se :)

Ser jævli bra med M5 fanger, kjør full M styling sier jeg bare.

Har org. Hella baklykter (de 01-03 facelift LED baklyktene) uten strømballast(strømadapeter ellerno). Intressert? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.. skal bli mer arbeid etterhvert :-) Tja, er egentlig veldig intressert, men jeg må få bilen godkjent først.. :-) Ser frem til sommer i Grenland å BMW med skilt nå ja;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...